Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe lang gaat die shit eigenlijk nog duren? Ze zeiden tussen 14u en 15u en dan na 18u nog eens, maar tis bijna 16u en komt alleen maar erger heb ik het gevoel.
Wtf. Waar woont gij kerel.Mijn volière is net weggewaaid. Amper 1 papegaaitje kunnen vangen, de rest is de vrije natuur in. Gelukkig soorten die in ons klimaat kunnen leven, of ik had er nog een slechter gevoel bij.
Het dak wordt ook met de minuut erger.
Het mondaine Stavele. Wereldbekend van de overstromingen vorige maand! (Waar wij geen last van hadden, maar nu ons deel krijgen).Wtf. Waar woont gij kerel.
Wat doen die dan precies in zo'n situatie? De pannen terug leggen? Ik zie ze met dit weer geen zeil er over spannen of die waaien zelf weg.als er een paar pannen af zijn kan de wind er onder en wordt het enkel erger. Kan je geen 1712 bellen Remake?
kzou toch maar 1722 bellen ze. Of op zen minst al contact op nemen via de websiteMijn volière is net weggewaaid. Amper 1 papegaaitje kunnen vangen, de rest is de vrije natuur in. Gelukkig soorten die in ons klimaat kunnen leven, of ik had er nog een slechter gevoel bij.
Wat doen die dan precies in zo'n situatie? De pannen terug leggen? Ik zie ze met dit weer geen zeil er over spannen of die waaien zelf weg.
Ik kom uit bij een site over mishandeling.kzou toch maar 1712 bellen ze. Of op zen minst al contact op nemen via de website

1722Ik kom uit bij een site over mishandeling.![]()
sorryDaarnet hier een vogel zien voorbijvloog ‘vliegen’ alsof het een blad was.Mijn volière is net weggewaaid. Amper 1 papegaaitje kunnen vangen, de rest is de vrije natuur in. Gelukkig soorten die in ons klimaat kunnen leven, of ik had er nog een slechter gevoel bij.
Welja idd. Een meeuw achterstevoren zien vliegen en een duif die precies afgeschoten was.Daarnet hier een vogel zien voorbijvloog ‘vliegen’ alsof het een blad was.