Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

![]()
De extremen voorlopig in Nederland.
Misschien dat het voor de Limburgers al wat beter verklaart waarom het niet zo "extreem" lijkt voorlopig, want in ZO-Nederland blijven de piekwindstoten tot 90 km/u steken.
De officiele KMI weerstations blijven wat lager zitten. De weerstations waar ik het over heb zijn een ander netwerk maar ik ga mij kapot ergeren als ze dan vanavond in het nieuws zeggen dat er maar windstoten tot 133 km/u waren... .

Idem hier. Twee grote dennen in onze tuin die toch regelmatig wat verliezen. Gelukkig waait het naar de buren.Yep, int Mol is't nu ook begonnen
De ramen van onze tuinkamer bewegen serieus hard. En onze screens kraken in hunne bak.

Hier?Hier ook de eerste dakpannen weg

De wind lijkt hier nu wat gedraaid te zijn waardoor de pannen geen wind meer pakken langs de rechterkant (boomse pannen). De poort aan de oprit is nu wel aan 't afzien, maar als die het begeeft kan ik die in de verzekering steken, wat niet erg is aangezien we toch een nieuwe gaan zetten.Hier ook de eerste dakpannen weg

OostkampHier?![]()
Piek zou in in Limburg pas voor 18.00 zijn.Gezien 2 gebruikers uit Herentals en Mol zeggen dat het begonnen is, kan het zijn dat de piek nog moest komen. Voor Nederland komt de piek ook iets later dan hier. In het Noorden van Nederland is dat eerder vannacht waar de meest extreme modellen met windstoten tot 200 km/u kwamen voor de Waddeneilanden. Maar gezien het "extreme scenario" gevolgd lijkt te worden althans op basis van de observaties van hier die 140-150 km/u in de polders aangaven, hoop ik dat ze daar rekening mee houden.
Hier ook 9 hoekpannen afHier ook de eerste dakpannen weg
wanneer is het voorbij in W-VL ?Piek zou in in Limburg pas voor 18.00 zijn.
Bekijk bijlage 7803
Bekijk bijlage 7804
Bekijk bijlage 7805
En komt het nog naar Limburg denk je of is het dit ?De extremen voorlopig in Nederland.
Misschien dat het voor de Limburgers al wat beter verklaart waarom het niet zo "extreem" lijkt voorlopig, want in ZO-Nederland blijven de piekwindstoten tot 90 km/u steken.
De officiele KMI weerstations blijven wat lager zitten. De weerstations waar ik het over heb zijn een ander netwerk maar ik ga mij kapot ergeren als ze dan vanavond in het nieuws zeggen dat er maar windstoten tot 133 km/u waren... .
Ja, maar volgens mij niet zo extreem als in het westen van het land, maar het zal wel vergelijkbaar zijn met het centrum van het land (dus Vl. Brabant enzovoort).En komt het nog naar Limburg denk je of is het dit ?
Ik weet wel dat we hier een beetje trager zijn maar het moet niet persé