Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die mens die die foto stuurde zei hetzelfde, en leeft op 100m en hoger in Erwetegem.In de omgeving van Aalst ligt er geen sneeuw. Voornamelijk op heuvels zou de sneeuw blijven liggen zijn (100m en hoger)
![]()
Laatste kaart voor volgende week woensdag/donderdag komt af met veel sneeuw, bij ons valt het meeste initieel hier nog als regen.
![]()
te zien hier voor woensdag 14 december, wel nog behoorlijk ver.
Tot dit weekend zeker temperaturen die 5-7°C onder de gemiddelde temperatuur zitten. Daarna kan het beide kanten op. Of het wordt warm of we zitten voor een langere periode in de koude. Zie de spreiding op de weerpluim vanaf 13/ 12Hopelijk verandert het nog richting hogere temperaturen. Het gasverbruik gaat de hoogte in.
Ik weet niet van waar die 97 mm komt, maar ik zag bij EC deze kaart voor vrijdag qua sneeuwaccumulatieEuh ? Recipe for disaster ? Ik weet dat het nog een dikke week is maar, Is hier al iets van zichtbaar op de weerkaarten ?
![]()
![]()
Ah volgende week vrijdag.Ik weet niet van waar die 97 mm komt, maar ik zag bij EC deze kaart voor vrijdag qua sneeuwaccumulatie
![]()
Ik weet niet van waar die 97 mm komt, maar ik zag bij EC deze kaart voor vrijdag qua sneeuwaccumulatie
![]()
Das toch ongezien voor hier haha.Donderdag de 15eAh volgende week vrijdag.
Eigenlijk donderdag (dat is de kaart voor vrijdagochtend voor totaal dat er ligt dan - volgens die run van dat model).Ah volgende week vrijdag.
De sneeuw hangt daar eigenlijk mee samen, GWL-situatie dus in de gevallen waar de sneeuw valt, mislukt de dooi-aanval, maar brengt ze wel neerslag met zich mee. En daar is eigenlijk veel onzekerheid mee gemoeid. Eigenlijk goede opmerking, die sneeuwkaarten voor hier tegen dan moet je echt nog met een korrel zout nemen, want er is heel veel onzekerheid.Donderdag de 15e
Ik zie wel op de temperatuurpluim een grote spreiding vanaf de 14e die samen zou hangen met een depressie die vanaf de oceaan onze kant uit komt. Als hier dan nog net die koude lucht hangt ...