was voor alle duidelijkheid géén vraag om een date te hebben, mensen zouden dit wel anders kunnen lezenIk kan daar via via contact mee hebben, zal ze eens een berichtje sturen!

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
was voor alle duidelijkheid géén vraag om een date te hebben, mensen zouden dit wel anders kunnen lezenIk kan daar via via contact mee hebben, zal ze eens een berichtje sturen!

Yeah, zij was op 9lives beland door ikke idd, hahaAmai, ik was helemaal vergeten dat jij nog met Saphira bent samen geweest. Just, die kwam hier eigenlijk als jouw lief toch? En ik was bij de meet denk ik.

Ik zat ook in die studentenclub en zo kende ik ryou ook, haha. Ze deed toen idd japanologie, maar geen idee wat er van gekomen is. In mijn laatste jaren in Gent (denk '12-'14) werd die relatie met haar en de club enorm verwaterd. Alléja, we zagen ze niet meer en we hoorden er ook niets meer vanlol, ik heb dat hier onlangs ook nog gevraagd. ik heb ze nooit irl gezien, maar ik vond dat een sympathieke hier op het forum (allez op 9lives dan).
Tr1ploid wist nog dat ze een tijdje heeft meegedraaid in hun studentenclub, maar voor de rest is er niets van geweten. Had haar studie niets te maken met Japan of zo?![]()
Livestream 30 en 31 januari: in schoonheid afscheid nemen van 9lives
Beste leden, Nog minder dan een maand te gaan en we nemen voorgoed afscheid van 9lives. We gaan dit echter niet onopgemerkt laten voorbij gaan. Daarom zal Booka Shade, ter ere van 9lives (en in het bijzonder Praga&Nariwari) op zaterdag 30 en zondag 31 januari livestreams organiseren waar hij...www.beyondgaming.be

Gij zit lang genoeg op het forum om te weten dat er nu een POIDH volgt.Kheb nog een foto teruggevonden, dateerde van september 2011, amai... das al efkes![]()
Oeehh... Ma gaan die mensen da wel appreciëren? Beetje delicaat ehGij zit lang genoeg op het forum om te weten dat er nu een POIDH volgt.
Dus POIDH

Tuurlijk wel 9lives verdwijnt binnenkort toch!Oeehh... Ma gaan die mensen da wel appreciëren? Beetje delicaat eh![]()

Ook de laatste keer dat ik een Couchsurfer meenam naar een meetingNu herinner ik me opeens dat iemand een "extern" Engelstalig meiske bij had. En op een bepaald moment wat gedoe omdat Ryou dat Engelstalig meiske probeerde kussen die daar niet mee was opgezet.

Da's nu ook weer ni nodig hé bro
Alles gebeurt met een reden in het leven, zonder mijn scheiding zou ik nooit zo zwaar op de lappen zijn geweest als toen en was ik mijn huidige madam nooit tegengekomen, en dan had gij mss geen petekindjes gehad
Maar feit blijft wel dat ik diep gezeten heb toen.
Wel een heftig verhaal als ik het zo lees. Kop op!
Spreken ondertussen over 2007-2008
Ik denk dat ik ook nog ergens foto's heb liggen van toen, ik veronderstel dat het wel ok is om die via pm te delen met aanwezigen die deze wensen?Ook al is het maar om te lachen, voor de goede orde toch even stellen dat foto's waarop andere members te zien zijn enkel mogen worden gepost met hun expliciete toestemming.![]()
Amai ik herinner mij totaal niet dat Wikkes daar was.Ik herinner mij ook nog 2 meetings in Gent in 2011: apero met Glas, JPV en z'n dochtertje, Michster, Saphira, Ryo,... in het citadelpark, waar Wikkes dan met een zak vol blikskes hoegaarden Rosé toekwam. Nadien zijn we de ene keer ribbekes gaan eten in de gekroonde hoofden en ergens geëindigd op een terrasje aan het gravensteen. De andere keer was het Amadeus (?), zijn we boardgames gaan spelen in de outpost en geëindigd met 'night'kubbing in het citadelpark (Ryo had het lumineuze idee om fluosticks aan een kub spel te binden).
Intussen is dat ook al bijna 10 jaar geleden
Ik denk dat ik ook nog ergens foto's heb liggen van toen, ik veronderstel dat het wel ok is om die via pm te delen met aanwezigen die deze wensen?
Ik dacht toch dat het Wikkes was, maar ik weet dat er 2 meets vrij kort op elkaar waren: een voor de gekroonde hoofden fans georganiseerd door Saphira, een andere in de Amadeus door Ryu (ik was al lang akkoord met ribbekes).Amai ik herinner mij totaal niet dat Wikkes daar was.

Ah lol da waart gij. Ma dan weet gij het juiste verhaal wrsch. Ik ben toch just als ik zeg dat Ryou die probeerde kussen, en daardoor wat commotie was?Ook de laatste keer dat ik een Couchsurfer meenam naar een meeting
Ryou zie ik wel nog regelmatig tho. Heb ook wel nog foto's van die meet.

Ik wou daar toen nog naar toe komen, maar had toen nog op het laatste moment een date gefixt diezelfde avond. Kwestie van prioriteiten.Ik hoop dat 't u es lukt
Ik bedenk mij net dat ik hier ooit es 2 (?) forummeetings heb mee gedaan. Van eentje ben ik zeker, dat was in Leuven.
We zijn toen ergens gaan poolen ofzo en ik denk ook ergens gaan eten? Ik denk ergens op een eerste verdiep met veel hout. Maar dat is misschien 10 jaar geleden.
Dat was met nog iemand van Hasselt (redelijk groot, zwart haar), wiens naam mij even ontglipt en tot 1 maand geleden dacht ik dat @glashelder daar ook bij was, maar dat was dus iemand anders zijn we pas achter gekomen.
Er was ook nog iemand mee van het powertraining gedeelte en de rest weet ik dus totaal niet meer. Echt erg hoe ik dat allemaal kan vergeten.

Ik wou daar toen nog naar toe komen, maar had toen nog op het laatste moment een date gefixt diezelfde avond. Kwestie van prioriteiten.![]()
Zatlappen waren volgens mij Polle & die gast die niemand kende (maar Polle was zo zat niet ze).Als hij daar was, dan heb ik dat niet geweten. Misschien was het 1 van de 2 zatlappen?![]()