Het grote BeyondGaming Dating topic

Hier zijn we ondertussen 6 maand samen, alles gaat zeer goed! Vorige week zelfs nog de sleutel van haar appartement gekregen, vond ik een heel fijn moment.

Er is maar 1 probleem, ik heb eens laten vallen dat ik regelmatig mijn frustraties/hallucinaties over koers en voetbal en andere sporten kwijt kan op een online forum. Ik ben zelfs zo dom geweest van te zeggen op 9lives en mijn nickname... omdat ze nieuwsgierig was....

Ik hoop dat ze mijn geschiedenis niet bekijkt.
En dat ze die posts over die ONS in je vorige relaties niet ontdekt? :s

Er is maar 1 probleem, ik heb eens laten vallen dat ik regelmatig mijn frustraties/hallucinaties over koers en voetbal en andere sporten kwijt kan op een online forum. Ik ben zelfs zo dom geweest van te zeggen op 9lives en mijn nickname... omdat ze nieuwsgierig was....

Hier zijn we ondertussen 6 maand samen, alles gaat zeer goed! Vorige week zelfs nog de sleutel van haar appartement gekregen, vond ik een heel fijn moment.

wel, als ge op 9lives hebt gezegd, kan het niet zo'n kwaad zekers?

Hoe ben je er in geslaagd om dat 10 maand van de kinderen verborgen te houden? Lijkt me toch zeer moeilijk :p

Ik heb de kinderen 50/50 dus ik zie haar in de weken dat ik de kinderen niet heb en niet wanneer de kinderen hier wel zijn. Niet zo moeilijk :p

Ik vraag me wel af hoe je aan je kinderen moet uitleggen dat je een nier mist en de lever weg is.
Litteken tonen.

Wanneer laten jullie negatieve zaken (of mogelijke rode vlaggen) van jezelf vallen tijdens het daten? Bvb mentale labels als "depressie, bipolaire stoornis, .."

Wanneer laten jullie negatieve zaken (of mogelijke rode vlaggen) van jezelf vallen tijdens het daten? Bvb mentale labels als "depressie, bipolaire stoornis, .."

Eerste date, dan zie je elkaar face to face en dan vind ik het makkelijker om haar reactie te lezen.

Zeker niet de eerste date.

Bij mijn huidige vriendin dit pas na date 4 denk ik benoemd. Ook ergens omdat ik er nu (zo goed als) niet meer mee deal, maar toch was het een moment waar ik dacht dat het wel eens gedaan zou kunnen zijn.

Als je zo dingen op date 1 al benoemd kan het vaak veel zwaarder over komen dan dat het in realiteit mogelijks is. Natuurlijk als het gesprek daar al heen loopt, moet je geen gekke kronkels gaan maken om het te ontwijken, maar ik zou het zelf toch zeker niet te vroeg aanhalen.

Laatst bewerkt:
Dat hangt er allemaal vanaf hier goed ik de vibe voel en of ze zelf ook al wat gedeeld hebben.
Ik twijfel soms om het gewoon niet van begin af aan te delen.. indd beetje aftasten en on the flow
Eerste date, dan zie je elkaar face to face en dan vind ik het makkelijker om haar reactie te lezen.
zou ik indd eens willen doen
Zeker niet de eerste date.

Bij mijn huidige vriendin dit pas na date 4 denk ik benoemd. Ook ergens omdat ik er nu (zo goe als) niet meer mee deal, maar toch was het een moment waar ik dacht dat het wel eens gedaan zou kunnen zijn.

Als je zo dingen op date 1 al benoemd kan het vaak veel zwaarder over komen dan dat het in realiteit mogelijks is. Natuurlijk als het gesprek daar al heen loopt, moet je geen gekke kronkels gaan maken om het te ontwijken, maar ik zou het zelf toch zeker niet te vroeg aanhalen.
Dus ook on the flow wat aftasten indd..

Is dat uberhaupt nodig?

Als je daar geen ervaring mee gehad hebt, zou ik zelfs niet weten hoe daarop te reageren.
Valt dat mee? Is dat een recept voor voortdurende miserie in een relatie? Persoonlijk geen idee.

Maar het ontneemt je mijns inziens het scenario waarbij ze daar uiteindelijk weinig problemen mee zou hebben, maar bij jouw mededeling tijdens de date denkt van wel.
Waardoor ze het daten onnodig stopt, en je misschien een goede potentiële partner misloopt.

Laatst bewerkt:
Is dat uberhaupt nodig?

Als je daar geen ervaring mee gehad hebt, zou ik zelfs niet weten hoe daarop te reageren.
Valt dat mee? Is dat een recept voor voortdurende miserie in een relatie? Persoonlijk geen idee.

Maar het ontneemt je mijns inziens het scenario waarbij ze daar uiteindelijk weinig problemen mee zou hebben, maar bij jouw mededeling tijdens de date denkt van wel.
Waardoor ze het daten onnodig stopt, en je misschien een goede potentiële partner misloopt.
Ik ga binnenkort na een zeer lange tijd van uitstellen eindelijk opstarten met therapie en onderzoeken.. heb ik die specifieke labels ja/nee, hoort daar medicatie bij ja/nee..

En lig wat in de knoop hoe ik dit op termijn aanpak wanneer ik iemand tegenkom.. langs de ene kant wil ik dat tijdens het daten ergens vermelden wanneer het een goeie moment lijkt (ik weet dat ik een sterke vrouw wil, iemand dat er echt voor mij kan en wil zijn), langs de andere kant wil ik het pas vertellen wanneer de relatie al een tijdje aanhoudt (meer kans dat ze het accepteert en wil meedragen omdat er dan al gevoelens of een hechte band zijn, met ook het risico dat ze best belangrijke info niet van begin af aan wist)

Ga er vanuit dat dit bij iedereen nét ergens anders ligt en dat ik het op termijn wel zal aanvoelen

Ik ga binnenkort na een zeer lange tijd van uitstellen eindelijk opstarten met therapie en onderzoeken.. heb ik die specifieke labels ja/nee, hoort daar medicatie bij ja/nee..

En lig wat in de knoop hoe ik dit op termijn aanpak wanneer ik iemand tegenkom.. langs de ene kant wil ik dat tijdens het daten ergens vermelden wanneer het een goeie moment lijkt (ik weet dat ik een sterke vrouw wil, iemand dat er echt voor mij kan en wil zijn), langs de andere kant wil ik het pas vertellen wanneer de relatie al een tijdje aanhoudt (meer kans dat ze het accepteert en wil meedragen omdat er dan al gevoelens of een hechte band zijn, met ook het risico dat ze best belangrijke info niet van begin af aan wist)

Ga er vanuit dat dit bij iedereen nét ergens anders ligt en dat ik het op termijn wel zal aanvoelen
Tenzij dat nu iets centraal is in je leven en zowat alles bepaalt lijkt me dat echt niets om het snel over te hebben.

Maar "een sterke vrouw die er echt voor mij kan en wil zijn" komt bij mij wel niet echt over als iets positief. Dat klinkt alsof je iemand zoekt die je kan helpen en ondersteunen. Dat hoort bij een relatie, akkoord, maar niet als eerste vereiste van in het begin.

Tenzij dat nu iets centraal is in je leven en zowat alles bepaalt lijkt me dat echt niets om het snel over te hebben.

Maar "een sterke vrouw die er echt voor mij kan en wil zijn" komt bij mij wel niet echt over als iets positief. Dat klinkt alsof je iemand zoekt die je kan helpen en ondersteunen. Dat hoort bij een relatie, akkoord, maar niet als eerste vereiste van in het begin.
Centraal niet echt, in de goeie periodes valt er zelf niks te merken.. maar ik weet dat de slechte periodes niet gemakkelijk zijn..

en naar mijn ervaring toe heb ik amper/geen steun gehad bij de "normale" zaken in het leven, laat staan wanneer je echt op uw partner wil rekenen.. dus het is wel positief/hoopvol bedoeld hoor..

Veel mensen zeggen "I'm here", maar degene die het effectief ook kunnen bewijzen, dat is een ander verhaal.. en ik hoef echt geen fake mensen meer, zij het als vriendschap of als partner

Ik zit met een depressie en ik vind het niet eerlijk omdat niet op de eerste date te zeggen. Ik ben niet op zoek naar een relatie dus maak ik het drekt duidelijk dat ik niet de juiste persoon ben.

Ik vind dat alleen maar eerlijk. Als ik zie hier hoe snel sommige mannen verliefd worden na een paar dates en dan op date 4/5 er mee afkomen lijkt mij oneerlijk.

Ik zit met een depressie en ik vind het niet eerlijk omdat niet op de eerste date te zeggen. Ik ben niet op zoek naar een relatie dus maak ik het drekt duidelijk dat ik niet de juiste persoon ben.

Waarom ga je dan op dates als je niet op zoek bent naar een relatie?

Je hoeft dan ook niet op de apps te zitten voor een langetermijnrelatie. Je kan ook op "casual date" gaan.
Ok, maar daar, vind ik, moet je gewoon via de app zelf al duidelijk over zijn en niet pas op de date zelf. Als je al met een heel andere intentie op date gaat, verdoe je gewoon elkaars tijd.

Waarom zou je dat op de eerste date moeten zeggen? Als je klaar bent om te daten en you got your shit together, dan maakt dat imo toch helemaal niet uit.

Je werkt er overduidelijk aan. Dat is een proces waar je nu doorheen gaat. Een proces waar heel veel mensen doorheen gaan of zijn gegaan. Zolang je date of een eventuele toekomstige partner daar geen nadelige gevolgen van ondervindt, waarom zou hij of zij dat dan per se moeten weten?

Probeer er juist iets moois in te zien. Je werkt hard om de best mogelijke versie van jezelf te worden en leert hoe je met bepaalde dingen kunt omgaan. Dat is een stap die heel veel mensen niet eens durven zetten.

Terug
Bovenaan