Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gegaan, (en da nog in offtopic, echt een schande), maar toch proficiat aan de threadstarter, ook voor zijn adequate moderatie en opvolging 
Enkel serieuze reacties graagVoor diegenen die het nog niet hadden opgemerkt, we zitten boven de 1K posts in deze draad...
ruim erover eigenlijk, maar er werd hier en daar wel isgegaan, (en da nog in offtopic, echt een schande), maar toch proficiat aan de threadstarter, ook voor zijn adequate moderatie en opvolging
, op naar 1.000 meer
nog een fun fact: 1 op 6 offtopic berichten werden in deze draad gepost![]()
Een sjans dat gij het goeie voorbeeld geeft

Deze foto is de volgende link!Een sjans dat gij het goeie voorbeeld geeft![]()
Voor mij die rechtse graag... Heeft zo een naughty blik
Dan gaat ge eens naar München moeten afzakken.Voor mij die rechtse graag... Heeft zo een naughty blik
Naughty blik is natuurlijk iets, maar (als niet-lesbische) vrouw ben ik een beetje vies van dat donkerbruine plekske 2cm links onder haar hangertje.Voor mij die rechtse graag... Heeft zo een naughty blik
Ik heb gehoord dat Veerle Sven wou rimmen tijdens de fotosessie, maar hij had daar een donkerbruin plekske 2cm links van zijn aars en dat vond ze een afknapper.![]()
Volgens Veerle is haar huwelijk met Sven tijdens blind getrouwd al verkeerd begonnen: Sven wilde zijn tong in haar mond steken tijdens de fotosessie. Deze foto komt er nav de hersenen die GETHEZ in zijn spoiler heeft geplaatst