Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Neeje, de George van Cannibal Corpse. Heb nog getwijfeld om Corey Taylor te nemen, die heeft ook een nek die breder is dan zijn schouders.ps. is dat de Franky?
Aja nu zie ik het. Bedankt voor de extra uitleg in deze uitstekende thread.Neeje, de George van Cannibal Corpse. Heb nog getwijfeld om Corey Taylor te nemen, die heeft ook een nek die breder is dan zijn schouders.
Twas blijkbaar te hoog gegrepen om goed te zijnWa een kutpuzzel jong

Toch voor deze bende.Twas blijkbaar te hoog gegrepen om goed te zijn![]()
Dat is ook te hoog gegrepen, vandaar voor George gegaan.Corey zijne nek is wellicht ook gewoon dik omwille van zijn ego.
Is toch geen bodyshaming, gewoon objectieve vaststellingGelieve mijn vorige post te negeren en zeker niet te liken. Ik voel mij beschaamd dat ik mij heb verlaagd tot body-shaming en ik wens mij oprecht te excuseren bij iedereen die aanstoot neemt aan mijn uitlatingen. In het bijzonder excuses aan George Fischer van Cannibal Corpse.

Dat heet dan "Genius".Ik snap die voorlaatste afbeelding niet dus de laatste ook niet![]()