ugar
Well-known member
modderbloedje?Welk forum onderdeel dan?
Misschien ineens supermod?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
modderbloedje?Welk forum onderdeel dan?
Misschien ineens supermod?
Als ge Engels wilt gebruiken, doe het dan wel goed he!Hoezo? Da's enkel online én ze moet natuurlijk haar eigen fatsoenlijk inkomen hebben, geen golddiggers gewenst hè!
#independantWomen

Als ge Engels wilt gebruiken, doe het dan wel goed he!![]()
Misschien is het gewoon een vrouw die @Mulan in een hangertje wil steken? Wie weet wat er omgaat in dat zieke hoofdjeAls ge Engels wilt gebruiken, doe het dan wel goed he!![]()
.Ja dat kan. Maar dan moet ze zich even op het hoofdkantoor komen verantwoorden.Misschien is het gewoon een vrouw die @Mulan in een hangertje wil steken? Wie weet wat er omgaat in dat zieke hoofdje.
Misschien is het gewoon een vrouw die @Mulan in een hangertje wil steken? Wie weet wat er omgaat in dat zieke hoofdje.
Ja dat kan. Maar dan moet ze zich even op het hoofdkantoor komen verantwoorden.

Als ge Engels wilt gebruiken, doe het dan wel goed he!![]()
Maar daar zit ik niet, noch heb ik een eigen topic met spelfouten.Alsof onlyfansvrouwen correct kunnen spellen, laat staan in een andere taal!![]()

Dat mijn haat voor jou aan het kiemen is door dit topic alleen!Maar daar zit ik niet, noch heb ik een eigen topic met spelfouten.
En omdat zij het niet kunnen, kan jij het ook niet? Of wat is hier het argument?![]()

het is dan ook @recipe4hateDat mijn haat voor jou aan het kiemen is door dit topic alleen!![]()
I aim to pleaseDat mijn haat voor jou aan het kiemen is door dit topic alleen!![]()

De rechtspraak in die zaken lijkt me in jou geval gebaseerd te zijn op de eigen interpretatie van de rechter en dus pure willekeur. Ridicuul idd
Als tiener een paar keer wat kleine vechtpartijen (vooral pesters) gehad, maar dan rond mijn 13 jaar de klik gemaakt en sindsdien mijd ik eerder het conflict. Ik was enorm lichtgeraakt en belande zo vaak in problemen met pestkoppen (als je reageert is er meer aan natuurlijk).
Een kennis van mij heeft op café ooit eens iemand klopt verkocht die hem aan het lastig vallen was. Bleek dat die zijn ouders er nogal goed bijzaten, rechtzaak aangespannen en serieus wat kosten die hij nu nog afbetaald.
Ik voel bijzonder weinig genot tbf...I aim to please![]()

Dat zeggen alle vrouwen bij mijIk voel bijzonder weinig genot tbf...![]()

Ik begin te zien waarom!Dat zeggen alle vrouwen bij mij![]()
Misschien @Beffer eens inschakelen?Ik voel bijzonder weinig genot tbf...![]()
Mooie post voor de rest. Helaas helaas.Daarnaast heb ik me altijd verbaast over hoe mensen een affaire kunnen aanhouden. Een waardige interpersoonlijke relatie (zelfs al is het enkel voor de seks of watdanook) eist toch te veel energie op om mij te kunnen bezighouden met een tweede.
Als uw vrouw u bedriegt met iemand maakt ge die persoon dan ook kapot? Want in feite heeft die u vrouw niets aangedaan dus ik zou denken van niet dan? Enkel mensen dat vb u kind/vrouw fysiek letsel bezorgen?
Mooie post voor de rest. Helaas helaas.