Nog zo eentje: spaties tussen de haakjesTellen fouten tegen interpunctie ook? Want ik lees nu plots een hoop posts met spaties voor het leesteken, zijn wij hier een Franstalig forum ofzo?
…Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog zo eentje: spaties tussen de haakjesTellen fouten tegen interpunctie ook? Want ik lees nu plots een hoop posts met spaties voor het leesteken, zijn wij hier een Franstalig forum ofzo?
…Bedankt voor de steun, confraterBekijk bijlage 12455
Onze R4H, altijd daar om de knak terug recht te trekken...
Ook al weet k dat deze uitspraak terecht zal komen in ander populair topic in zwam, so be it
Is het ook correct dat je uw rijbewijs kan kwijt spelen bij het zat zijn op de fiets?
Ook niet van Vingeraard voor de Tour, nog voor Roglic.
Kan bena nie gelove da ik da zo heb gespelt, ik ben thans redelyk belesen op vlak van speling![]()
nog / noch
Het bijwoord nog wordt onder andere gebruikt om (samen met andere woorden) een aspect van tijd, herhaling, hoeveelheid of versterking uit te drukken. Het nevenschikkend voegwoord noch wordt gebruikt in een ontkenning. Het betekent ‘niet ... en ook niet ...'.www.vlaanderen.be
Ge zit in het verkeerde topic.Ik irriteer mij.
Het irriteert mij dat ... of ik erger mij
foei…Als je genoeg strafpunten verzameld, "win" je ook automatisch een permban..![]()
foei…Wat stel je dan zelf voor om ervoor te zorgen dat bepaald gedrag van diegene die nu gestraft is in het vervolg niet meer gebeurd? Want een permban wordt wel gegeven omdat men ziet dat alle andere mogelijkheden om mensen hun gedrag aan te passen op zijn natuurlijk.
Gij kunt me toch niet straffen.foei…
foei…
@recipe4hate for mod!Gij kunt me toch niet straffen.
Overkoepelende taal-mod.Welk forum onderdeel dan?
Misschien ineens supermod?
Enkel als mijn titel “fuhrer” is.Overkoepelende taal-mod.
Je bedoelt "Führer"Enkel als mijn titel “fuhrer” is.
Eentje voor het slapen gaan.Ik vindt het een overdreven beslissing die mij toch doet twijfelen of ik hier zelf nog veel tijd wil komen spenderen. Blijkbaar is al geen mogelijkheid om je account of al je berichten te verwijderen/anonimiseren. Hoe zit dat?