Het grote BG in-de-context-taalfouten-topic

Hoezeer ik de kritiek op Remco onterecht vindt (ik vind zijn palmares nu al evenwaardig aan dat van een Boonen of Musseeuw, en zeker beter dan dat van Van Aert), ik vrees dat Remco nooit een écht grote ronde gaat winnen. Wat overigens geen schande is.
Roglic moest opgeven. Daarna was het Remco tegen platte konfituur.
Ik maak ook wel eens een dt fout OF een andere fout als ik moe ben en even niet goed oplet (ik ben geen moraalridder). Maar 3 4 op zo'n korte tijd is toch wel een prestatie

Ik maak ook wel eens een dt fout OF een andere fout als ik moe ben en even niet goed oplet (ik ben geen moraalridder). Maar 3 4 op zo'n korte tijd is toch wel een prestatie
Uw random hoofdletters, strikethroughs en andere grammaticale draken buiten beschouwing gelaten dan. 😂

Het is makkelijk praten als je zelf geen kinderen hebt imo. Pas wanneer je er eentje hebt kan je uw pas zoiets inbeelden. Als er vroeger iets met kinderen gebeurde op het nieuws vond ik dat ook erg, maar nu dat ik zelf een dochter bekijk je dat nog een stuk anders.

Ik volg Wilcao alvast, voor mij mag iedereen kinder misbruiker in de vergeet put belanden.
Komma's, samenstellingen, uw > u en vast nog wel wat :)

Terug
Bovenaan