Hij mag niet meer op P&A komen, dus nu zitten wij er meeJe moet niet altijd happen he. Wat is dat toch met u.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij mag niet meer op P&A komen, dus nu zitten wij er meeJe moet niet altijd happen he. Wat is dat toch met u.

Altijd de miserie van een ander krijgen we hierHij mag niet meer op P&A komen, dus nu zitten wij er mee![]()
Loser is zijn baas. Dus is hij de ubermod van zwam.Loser is geen mod in Zwam, recipe daarentegen...
Het loopt inderdaad de spuigaten uitKunnen we afspreken dat de stoppen met uijtdebroeks “uitdebroeks” te noemen?
Begint een beetje de spuitgaten uit te lopen…
De correcte term is zwåmmermodLoser is zijn baas. Dus is hij de ubermod van zwam.
Zeer bewust geschrevenHet loopt inderdaad de spuigaten uit

Vertel me hier meer over.Onder mijn een juffrouw die werkt, heel rustig persoon die graag wheat blowed.
Sorry, dat valt onder de GDPR.Vertel me hier meer over.
Hoezeer ik de kritiek op Remco onterechtvindt(ik vind zijn palmares nu al evenwaardig aan dat van een Boonen of Musseeuw, en zeker beter dan dat van Van Aert), ik vrees dat Remco nooit eenécht grote ronde gaat winnen. Wat overigens geen schande is.
Ik maak ook wel eens een dt fout OF een andere fout als ik moe ben en even niet goed oplet (ik ben geen moraalridder). MaarRoglic moest opgeven. Daarna was het Remco tegen plattekonfituur.
Om nog maar te zwijgen van het feit dat het Pistache is...Ik maak ook wel eens een dt fout OF een andere fout als ik moe ben en even niet goed oplet (ik ben geen moraalridder). Maar34 op zo'n korte tijd is toch wel een prestatie
Ge zijt “blowed” nog vergeten.Vertel me hier meer over.
Uw random hoofdletters, strikethroughs en andere grammaticale draken buiten beschouwing gelaten dan.Ik maak ook wel eens een dt fout OF een andere fout als ik moe ben en even niet goed oplet (ik ben geen moraalridder). Maar34 op zo'n korte tijd is toch wel een prestatie

Tenzij dat topic zichzelf die naam heeft gegeven, is het HETEN eh @makila
Komma's, samenstellingen, uw > u en vast nog wel watHet is makkelijk praten als je zelf geen kinderen hebt imo. Pas wanneer je er eentje hebt kan je uw pas zoiets inbeelden. Als er vroeger iets met kinderen gebeurde op het nieuws vond ik dat ook erg, maar nu dat ik zelf een dochter bekijk je dat nog een stuk anders.
Ik volg Wilcao alvast, voor mij mag iedereen kinder misbruiker in de vergeet put belanden.

Leg nu eens uit waarom je koopt met een t schrijft en betaald met een d?Wat is het volgende waar ze mee gaan afkomen? Dat het niet eerlijk is dat iemand die 5 pakken chips koopt in de Colruyt minder betaald per pak dan iemand die 1 pak koopt?
Automatische aanvullen van woordenLeg nu eens uit waarom je koopt met een t schrijft en betaald met een d?

Omdat koopd niet bestaat als woord en betaald wel?Leg nu eens uit waarom je koopt met een t schrijft en betaald met een d?

Volgens zijn wat...?Toch benieuwd wat er dan allemaal niet is gebeurd volgens jouw.![]()
Ja, dat was niet slim van mij.Volgens zijn wat...?
Hmmm, ik had niet gezien dat die in verschillende lengtes bestond. Zou het eens moeten nameten. Hij is allesinds vrij lang vind ik. Nog nooit de volledige lengte nodig gehad omdat ik mijn gat al altijd tegen de laadpaal heb kunnen zetten.