Het suckt vooral dat het sucked in het verleden geschreven is.Al sucked het nog wel steeds dat ik zo meteen om 24u alleen in de zetel zit.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het suckt vooral dat het sucked in het verleden geschreven is.Al sucked het nog wel steeds dat ik zo meteen om 24u alleen in de zetel zit.
I’ll take that award now…Vertel het niet verder, maar het echte klassement in dit topic is wie er het meeste taalfouten post.
Na 1 jaar maken we een rangschikking op van wie hier het meeste berichten gezet heeft, en die wint de trofee van grootste zuurpruim.
En dus niet wie de zuurste pruim heeft, voor alle duidelijkheid.
Welke “AI sucked het” en vooral waarHet suckt vooral dat het sucked in het verleden geschreven is.
Die op je dikke zweedvoet teenWelke “AI sucked het” en vooral waar

Uninstallt… uiteraard met een tWerkgever be like "awel dat persoon A het programma uninstalled wanneer B en C het nodig hebben en viceversa".. euw...werk ik hier in een KMO die maar 1000€ omzet per maand draait ofzo?

Wat kan de wet van Muphry keihard zijn“Uninstallt”

Wie is Muphry?Wat kan de wet van Muphry keihard zijn
De dubbele medeklinker op het einde van Engelse werkwoorden valt weg, tenzij die een andere (ongewenste) uitspraak zou oproepen. Bij "hij baseballt" of "hij passt", bijvoorbeeld. Hier niet, dus is het 'je uninstalt'.
En 'de-installeren', want bij klinkerbotsingen gebruiken we een liggend streepje, tenzij het gaat om ongelede woorden of verbogen/vervoegde vormen (geïnd).
Wie is Law?Muphry's law - Wikipedia
en.wikipedia.org
Die van Tekken!Wie is Law?
DoeeensnietzovervelendWat kan de wet van Muphry keihard zijn
De dubbele medeklinker op het einde van Engelse werkwoorden valt weg, tenzij die een andere (ongewenste) uitspraak zou oproepen. Bij "hij baseballt" of "hij passt", bijvoorbeeld. Hier niet, dus is het 'je uninstalt'.
En 'de-installeren', want bij klinkerbotsingen gebruiken we een liggend streepje, tenzij het gaat om ongelede woorden (hygiëne) of verbogen/vervoegde vormen (geïnd).

Je wil niet weten wat sommige huurders achterlaten.
Slechtste huurders aan de kust doen het weer
Maar je moet het al bewust héél bond maken als huurder, wil je als verhuurder mogelijks 4800€ schadevergoeding verkrijgen. (en dit als verhuurder ook nog kunnen bewijzen)
Extreme gevallen bestaan altijd. Maar dit is bij Greny absoluut niet het geval.
En heb je die typo nu met opzet gemaakt om ons op ons plaats te zetten of was dit gewoon goed geluk? En nee we gaan u toch nie gelovenMuphry's law - Wikipedia
en.wikipedia.org
Edit: ah, nu lachen ze minder, hè!

O, honey.En heb je die typo nu met opzet gemaakt om ons op ons plaats te zetten of was dit gewoon goed geluk? En nee we gaan u toch nie geloven![]()
Ik moet stoppen met via de mobiele telefoon te posten op beyondgaming.[SPOILER="Ow no"[/SPOILER]

Die wet geldt volgens mij ook bij mensen die beweren dat ze een vlotte pen hebben, foutloos kunnen schrijven, oog hebben voor detail, enzovoort. Van zodra iemand dat schrijft in een sollicitatiebrief, vind ik gegarandeerd binnen de twee regels een foutO, honey.
https://www.beyondgaming.be/threads/het-grote-slowchat-topic.6609/post-288134
![]()
Groot - Het grote BG in-de-context-taalfouten-topic
Bij mijn ouders gebruikten ze vroeger het water uit het bad en van de wasmachine op de de plantjes ik de groentetuin water te geven. Vlot lezend zinnetje.www.beyondgaming.be
Ik doe niks op goed geluk.

Zoals die ene die bij ons kwam solliciteren en het een goed idee vond om fouten op te sommen die hij in ons werk had gevonden, met als insteek dat hij dus een aanwinst zou zijn. Maar wel 'onmiddelijk' schreef in diezelfde sollicitatiebrief...Die wet geldt volgens mij ook bij mensen die beweren dat ze een vlotte pen hebben, foutloos kunnen schrijven, oog hebben voor detail, enzovoort. Van zodra iemand dat schrijft in een sollicitatiebrief, vind ik gegarandeerd binnen de twee regels een fout![]()
Uiteraard!Zoals die ene die bij ons kwam solliciteren en het een goed idee vond om fouten op te sommen die hij in ons werk had gevonden, met als insteek dat hij dus een aanwinst zou zijn. Maar wel 'onmiddelijk' schreef in diezelfde sollicitatiebrief...
Ik werf meermaals per jaar stagiairs aan voor redactie- en correctiewerk, hoeveel brieven ik al meteen verticaal kan klasseren na het spotten van een spelfout ... en dus niet zelden nadat ze net geschreven hadden foutloos te kunnen schrijven. 
Misschien kunnen ze er in China dan ook ineens de taalfouten uitfilteren.Je betaald door je data en gegevens aan China te geven. Epic is van Tencent.
Maar wel 'onmiddelijk' schreef in diezelfde sollicitatiebrief...