Ok danHet is toch taalfouten topic? Foutieve woordkeus horen daar ook![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok danHet is toch taalfouten topic? Foutieve woordkeus horen daar ook![]()
Je moet wel juiste foute woord aanduiden dan he.Ok dan
Woordkeus is enkelvoud en past niet in het plaatje.Je moet wel juiste foute woord aanduiden dan he.
Ik zou nu precies niet speciaal naar Tomorrowland gaan voor Kölsch. Hij speelt daar ocharme een set van een uur. Daar komt hij IMO totaal niet tot zijn recht. Dat is typisch iemand die graag lange sets speelt en dat ook echt goed kan. Heb hem recent nog gezien in Extrema Outdoor waar hij 3u speelde, en dat begint al. Organizeert normaalgezien ook minstens 1x per jaar iets in Antwerpen waar hij een all night long set doet en hij dus 8-10u speelt. Als je zijn genre graag hoort, echt een aanrader. Komt geloof ik ook naar Extrema Noir (indoor in december ergens).
Jawel: 1 fout woord gekozenWoordkeus is enkelvoud en past niet in het plaatje.

Mogelijkheden zat lijkt me, maar zoals reeds gezegd - denk dat je na 1 jaar mss een beter beeld zal hebben welke richting je wat beter ligt.
En mocht het toch de verwachtingen niet inlossen kan je altijd gaan voor een job in de IT - daar wordt je niet enkel betaald om problemen op te lossen maar ook om ze te creëren![]()

Ik ben nu al een half uur aan het drinken, duurt dat dan nog lang vooralleer je het hoort?Jeezus H Christ
Ik ben zelf niet sterk in Nederlandse taal, maar vervang gewoon het werkwoord met 'drinken' en ge hoort het meestal direct...
Sommige mensen toch
Efkes stoppen met drinken?Ik ben nu al een half uur aan het drinken, duurt dat dan nog lang vooralleer je het hoort?
Van voeding is er wel al een supermarkt topic waar ook tips in staan.
Madam is er wel zo een die dat niet geloofd tot ze het effectief proeft, zelfde product van Delhaize naar boni /...
Een kleine nuance in dat gespreid betalen, kijk ook zeker na of het effectief hetzelfde bedrag is als je gespreid betaald, want sommige zaken durven wel eens duurder uitvallen als je gespreid wil betalen. Dan ben je imo beter af om te pogen elke maand wat geld opzij te zetten om het jaar erop dat in 1 keer te betalen.
Ge ziet toch dat het komt he.Efkes stoppen met drinken?
Het gaat over de speling op de as van die windmolen.Wat heeft dit met spelling te maken?
Jamaar als er teveel of te weinig speling is is het een spelingsfout he.Het gaat over de speling op de as van die windmolen.
Dus dat is een spellingsfout
Zolang er maar geen speling op de spelling zit.Ik denk eerder dat @SomeDude dacht dat dit het grote spelingsfout topic was, niet spellingsfout. En dat de windmolenspeling voorzien op een windturbine dikke kaka is.
Maar ik kan me vergissen
De bestuurder is nu opgefokt want hij komt bumperklegen. Nochtans heb ik op geen enkel punt expres versneld om hem te blokkeren of dergelijke, noch rijdt ik traag (ik rijd ca. 10kph boven de limiet). Ik rij verder richting ASZ en haal meerdere voertuigen op een vlotte manier in. Ik weiger om toe te geven aan asociaal gedrag — maar ik ga zelf ook niet provoceren. Op een gegeven moment is het genoeg geweest voor de jongeman, schakelt hij een versnelling lager, gaat hij naar rechts, en accelereert hij in een gat van hooguit 2m schuin tussen mij en het voertuig dat ik net ging inhalen. Om vervolgens weer eens zijn remmen te verslijten om voor het rode licht te remmen.
Wie weet leren ze het zoDe bestuurder is nu opgefokt want hij komt bumperklegen. Nochtans heb ik op geen enkel punt expres versneld om hem te blokkeren of dergelijke, noch drink ik traag (ik rijd ca. 10kph boven de limiet). Ik rij verder richting ASZ en haal meerdere voertuigen op een vlotte manier in. Ik weiger om toe te geven aan asociaal gedrag — maar ik ga zelf ook niet provoceren. Op een gegeven moment is het genoeg geweest voor de jongeman, schakelt hij een versnelling lager, gaat hij naar rechts, en accelereert hij in een gat van hooguit 2m schuin tussen mij en het voertuig dat ik net ging inhalen. Om vervolgens weer eens zijn remmen te verslijten om voor het rode licht te remmen.

Ik heb trouwens ook een ergernis van op de grote ring in Hasselt. Als je op het kruispunt met de N80 rechtsaf slaat richting N80, dan heb je daar 2 rijvakken gescheiden door een doorlopende streep. Het rechtse vak is om direct de snelweg op te rijden het linker om verder richting N80 te rijden (daar kan je dan 3 rijvakken kiezen).
Toch zijn er op die plek heel vaak bestuurders die van op dat rechter rijvak over die doorlopende streep rijden en zo de auto die links van hun rijd bijna in de flank rijden.
Wie weet leren ze het zo![]()