Soms moet je gewoon even met je voetjes op de grond gezet worden.Helemaal terecht!!
Het erge is dat ik die regel ken.
Je werd een te verheven poster.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Soms moet je gewoon even met je voetjes op de grond gezet worden.Helemaal terecht!!
Het erge is dat ik die regel ken.
Komende van u is dat wel high praiseSoms moet je gewoon even met je voetjes op de grond gezet worden.
Je werd een te verheven poster.

'Het' en 'de' topic zijn allebei juist. Topic is zowel onzijdig als mannelijk. Waarschijnlijk omdat het Engelse woord het geslacht van de dichtste vertaling krijgt (onderwerp) en het leenwoord een eigen geslacht (topic).Voor titels beroep ik mij op artistieke vrijheid. Zo gebruik ik steevast het topic en niet de topic, gewoon omdat het beter bekt. Zie ook bv Se7en.
Die meis heeft vies sjtijl, maar toch past ‘steil’ hier beter.You're not alone! In de winter rij ik via een ommetoer Geraardsbergen binnen omdat ze daar ook een brug hebben die me wat te stijl is... En rijden met uw ogen dicht mag blijkbaar niet..![]()
Aja home alone is de eerste en home allone de tweedeIs dat de sequel op Home Alone?

Uw t is kapot!In het café daar tegenover heeft ne maat het terras ooit onder gekost, en hij mocht ni weg voordat hij het opgekuisd had.
Het was wel een gesprek met @Str8_6 hé, ik moest iets doen zodat die jong kon volgen.Uw t is kapot!
Eens.HR die weer maar is op zich laat wachten...
Ze hadden mij beloofd van mijn huidig contract (2e keer van 1 jaar) vervroegd om te zetten naar een vast contract. Ondertussen al 2 maanden geleden dat ze zeiden dat HR mij zou contacteren.
@Loser , @recipe4hate jullie gedachten hierbij?De EV rijders krijgen ineens bang
Is toch te verwachten dat dit het nieuwe normaal word.
Als diesel en benzine er stilaan uitgaat moeten ze het ergens anders halen in de toekomst.
En hebben ze ineens wat ze willen,arme en rijke klasse
Ze pesten liever mensen waarvan ze wél weten dat die foutloos zouden moeten kunnen schrijven.@Loser , @recipe4hate jullie gedachten hierbij?

Pesten? Ik maak het forum een betere, mooiere plek om te vertoeven (voor mij).Ze pesten liever mensen waarvan ze wél weten dat die foutloos zouden moeten kunnen schrijven.![]()
Ik@Loser , @recipe4hate jullie gedachten hierbij?
De wereld en mensdom is om zeep,live with itPesten? Ik maak het forum een betere, mooiere plek om te vertoeven (voor mij).

Alle gekheid op nen stok, waarom die punt onder de tekst, waarom????Ik
word
ongemakkelijk
van
de
harde
enter
na
elke
zin
.
Zo weet je dat ik klaar ben?Alle gekheid op nen stok, waarom die punt onder de tekst, waarom????
Ben je klaar of gewoon je punt vergeten?It hurts my eyez
Waarom laten ze jou dan niet met rust?Ze pesten liever mensen waarvan ze wél weten dat die foutloos zouden moeten kunnen schrijven.![]()

.Zo weet je dat ik klaar ben?
En waarom de 4 ???? ?
Ben je klaar of gewoon je punt vergeten?
Snitches get stitches@Loser , @recipe4hate jullie gedachten hierbij?
Serieuze vraag: In welk studiejaar geef jij les?Snitches get stitches
(en: EV-rijders, worden ineens bang/krijgen ineens schrik, wordt, als diesel en benzine er stilaan uit gaan: los van elkaar, het voorzetsel maakt geen deel uit van het werkwoord, plus de vervoeging.