Het grote BG in-de-context-taalfouten-topic

Ik zie @recipe4hate nog een tattoo zetten en dan zo buiten komen uit de tattoo-shop.

Tattoo-met-foute-spelling-14.jpg

Omdat dit verdient herhaalt te blijven worden tot de verkiezingen van 2024, opdat mensen weten op wie ze wel of niet kunnen stemmen.
Je maakt op dat moment uiteraard de slotsom van alles: beleid in het verleden, geschiktheid van de leiders van bepaalde partijen en moeilijker: hun beleidsvoorstellen voor de toekomst (moeilijker omdat géén enkele partij zich er voldoende aan houdt, denk maar aan de N-VA en de woonbonus bijvoorbeeld).

Moeilijk, zoveel werkwoorden in 1 zin. En bijna gelukt!

Kan iemand dat eens met een rekenvoorbeeld uitwerken, want ik zie het niet (tenzij zoals boven gezegd bij de jobbonus). Je krijgt meer brutoloon door indexatie, maar dit valt (in het meest extreme geval) compleet in de volgende belastingsschijf. Neem van de voorlaatste naar de laatste, i.p.v. 45% wordt je nu 50% belast op je bruto extra loon. Dus je krijgt wat minder dan je hoopte misschien, maar erg pervers lijkt me dat niet?

Of bedoelt men dat je bedrijfsvoorheffing op je loonbrief op een of andere manier stijgt alsof je het hele jaar dat bedrag zou krijgen? Een soort overcompensatie die pas bij de jaarlijkse personenbelasting wordt rechtgezet?

Stubru en hun evenepoel fascinatie. Al 2 dagen dat ze belachelijke woorden verzinnen waar vuelta of remco in komt. En nu nog een belachelijk liedje erbij.

Dat hij eerst nog maar heel de week recht blijft want hij is nog lang niet gewonnen.

En dan willen ze dat zo een jonge gast met de voeten op de grond blijft wat dan wel absoluut nodig is.

20 pagina's kunnen ontkomen en nu 2 keer op 1 dag.. Ik had gisteren toch beter in mijn bed gekropen ipv naar dat debat op vtm te kijken.

20 pagina's kunnen ontkomen en nu 2 keer op 1 dag.. Ik had gisteren toch beter in mijn bed gekropen ipv naar dat debat op vtm te kijken.
Ik was* gisteren beter in mijn bed gekropen.

Bij werkwoorden die beweging uitdrukken, is het 'hebben' als de nadruk ligt op de beweging (ik heb 2u gefietst) en 'zijn' als de nadruk ligt op de verandering van plaats/toestand (ik ben naar huis gefietst).

Bij werkwoorden die beweging uitdrukken, is het 'hebben' als de nadruk ligt op de beweging (ik heb 2u gefietst) en 'zijn' als de nadruk ligt op de verandering van plaats/toestand (ik ben naar huis gefietst).
Nu in @Str8_6 zijn geval weet ik uit welingelichte bron dat hij regelmatig rondjes kruipt in zijn bed. Een beetje zoals een hondje.

Voor de rest van de dag ga ik iedere zin eerst door meester Google laten controleren.

Het moment dat ik de quote lees dan zie ik direct de fout dus we houden het op een slechte dag.

Terug
Bovenaan