ugar
Well-known member
Straks komt de leesteken-politie je arresteren.Smijt die tas
TEGEN DE GROND
![]()
En @Lint en @nestorius gaan mee getuigen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Straks komt de leesteken-politie je arresteren.Smijt die tas
TEGEN DE GROND
![]()
Ik zet ze zelf
Die is inderdaad iets groter dan een zjat.Dat lijkt me toch wel een mok.
Omdat dit verdient herhaalt te blijven worden tot de verkiezingen van 2024, opdat mensen weten op wie ze wel of niet kunnen stemmen.
Je maakt op dat moment uiteraard de slotsom van alles: beleid in het verleden, geschiktheid van de leiders van bepaalde partijen en moeilijker: hun beleidsvoorstellen voor de toekomst (moeilijker omdat géén enkele partij zich er voldoende aan houdt, denk maar aan de N-VA en de woonbonus bijvoorbeeld).
Kan iemand dat eens met een rekenvoorbeeld uitwerken, want ik zie het niet (tenzij zoals boven gezegd bij de jobbonus). Je krijgt meer brutoloon door indexatie, maar dit valt (in het meest extreme geval) compleet in de volgende belastingsschijf. Neem van de voorlaatste naar de laatste, i.p.v. 45% wordt je nu 50% belast op je bruto extra loon. Dus je krijgt wat minder dan je hoopte misschien, maar erg pervers lijkt me dat niet?
Of bedoelt men dat je bedrijfsvoorheffing op je loonbrief op een of andere manier stijgt alsof je het hele jaar dat bedrag zou krijgen? Een soort overcompensatie die pas bij de jaarlijkse personenbelasting wordt rechtgezet?
Gezien de verscheidene permbans over de voorbije 20 jaar, denken veel mensen daar anders over
maar goed, gij als hollandse, kan directe communicatie wel apprecieren natuurlijk
Ja, maar gaan er waarschijnlijk al mee overspoelt zijn als ik zie hoe veel ze er al in getagd zijn.
Jpv heeft duidelijk ook een zware/slechte nacht gehad.(voor jou financiën) dure woning aanschaft.
en groter onderhoudskosten dan normaal (zwembad!).

Ik schrijf eigenlijk gewoon vaak slecht. Taal is voor mij ook niet zo belangrijk, er is niemand die in dit geval niet verstaat wat ik wil zeggen.Jpv heeft duidelijk ook een zware/slechte nacht gehad.![]()
Wablieft?Ik schrijf eigenlijk gewoon vaak slecht. Taal is voor mij ook niet zo belangrijk, er is niemand die in dit geval niet verstaat wat ik wil zeggen.
Stubru en hun evenepoel fascinatie. Al 2 dagen dat ze belachelijke woorden verzinnen waar vuelta of remco in komt. En nu nog een belachelijk liedje erbij.
Dat hij eerst nog maar heel de week recht blijft want hij is nog lang niet gewonnen.
En dan willen ze dat zo een jonge gast met de voeten op de grond blijft wat dan wel absoluut nodig is.
![]()
gewonnen hebben / gewonnen zijn*
Winnen wordt met hebben vervoegd. In België komt ook de vervoeging met zijn voor als het werkwoord zonder lijdend voorwerp wordt gebruikt, maar dat is geen standaardtaal. In de uitdrukking gewonnen zijn voor is zijn wel correct.www.vlaanderen.be
Eentje uit de oude doos.PM me anders even jou username op BGA, dan nodig ik je eens uit.
Als er anderen willen meedoen, stuur ook maar door.
Zit gij nu echt het hele forum te doorspitten om nog fouten te vinden?Eentje uit de oude doos.

Nee hoor. Kwam deze toevallig tegen.Zit gij nu echt het hele forum te doorspitten om nog fouten te vinden?![]()
Ik was* gisteren beter in mijn bed gekropen.20 pagina's kunnen ontkomen en nu 2 keer op 1 dag.. Ik had gisteren toch beter in mijn bed gekropen ipv naar dat debat op vtm te kijken.
Nu in @Str8_6 zijn geval weet ik uit welingelichte bron dat hij regelmatig rondjes kruipt in zijn bed. Een beetje zoals een hondje.Ik was* gisteren beter in mijn bed gekropen.
Bij werkwoorden die beweging uitdrukken, is het 'hebben' als de nadruk ligt op de beweging (ik heb 2u gefietst) en 'zijn' als de nadruk ligt op de verandering van plaats/toestand (ik ben naar huis gefietst).
Ik was* gisteren beter in mijn bed gekropen.
Bij werkwoorden die beweging uitdrukken, is het 'hebben' als de nadruk ligt op de beweging (ik heb 2u gefietst) en 'zijn' als de nadruk ligt op de verandering van plaats/toestand (ik ben naar huis gefietst).