Het grote BG in-de-context-taalfouten-topic

Ik zou graag voor één dag moderator van het testforum zijn. Dan kan ik mezelf reporten en warns geven. En dan maak ik een testpost aan met als titel: "Waar is de ombudsman?"
Dan reply ik: "Warns worden intern besproken.Op deze thread gaat nu een slotje."

Een VB-parlementslid op Facebook dat verbaast is dat er zoveel commotie is rond het begrip omvolking. Dat begrip heeft een rechtstreekse link met het in nazi-Duitsland gebruikte Umvolkung. Dat is alsof je een campagne lanceert voor Levensruimte en dan stomverbaast bent dat linkse rakkers beginnen zagen. :unsure:
*verbaasd
*stomverbaasd
Het werkwoord is verbazen.🤗🤗🤗

Ben ik nu een taalnazi?

@recipe4hate, Steek dit gifje erbij, zoveel meer impact...

giphy.gif

Kom kom, er is genoeg al teveel @Loser voor ons allemaal.
FTFY

*te veel, "teveel" is alleen correct als je het als substantief gebruikt: "Een teveel aan tags" bijvoorbeeld.

Als niemand hem wil, is dat natuurlijk wel makkelijk gezegd! 🙈

Edit: gesproken in naam van de anti-taalnazivereniging, niet in naam van zijn mama en papa!
Hier is het "uit naam van", "in naam van" is dwingender en alsof je een officiële machtiging hebt.

*te veel, "teveel" is alleen correct als je het als substantief gebruikt: "Een teveel aan tags" bijvoorbeeld.

Hier is het "uit naam van", "in naam van" is dwingender en alsof je een officiële machtiging hebt.
Mijn immaginaire vereniging heeft me absoluut afgevaardigd als officiëel woordvoerder! :eviltongue:

Mijn immaginaire vereniging heeft me absoluut afgevaardigd als officiëel woordvoerder! :eviltongue:
Maar mijn mama en papa niet!
Edit: En "officiële woordvoerder", het bijvoeglijk naamwoord wordt in de regel altijd verbogen bij de-woorden.

Die @Loser toch, als ge hem tagd komt hij niet direct, maar maak een taalfout en hij is er :love:.
#nottheloserweneedbutdeserve
*tagt

en :love:

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan