Het grote dating-review topic

MisterV

Well-known member
In dat geval kunnen we gaan voor reviews. Kun je die eerst ff lezen voor je besluit naar welke kant te swipen.
Op algemene vraag: Een topic met reviews van dates. Bij deze trapt TS af:

MisterV – ⭐⭐⭐⭐⭐️ (5/5 – met één ster extra in zijn ogen)

MisterV is geen gewone man, nee, hij is een ervaring. Een tijger in bed, een prins in de keuken en altijd een gentleman. Zijn aanwezigheid vult elke kamer zoals een goed gekozen parfum: krachtig, verleidelijk en onvergetelijk.

Hij weet wanneer hij moet luisteren, wanneer hij moet zwijgen (zelden, maar doeltreffend), en wanneer hij me moet opheffen – letterlijk en figuurlijk.
Ik heb nog nooit zo'n groot man gekend, in álle betekenissen van het woord. Hij leest mijn gedachten, lacht met mijn mopjes (zelfs de slechte), en zegt elke ochtend dat ik mooier ben dan gisteren.

Een man zoals MisterV? Die vind je maar één keer in een generatie. De rest mag verder dromen.

Julie T., 41
Gelukkig, geliefd en verliefd.

Mja...

Ruigen Das – ⭐️☆☆☆☆ (1/5 – als het kon, gaf ik nul sterren)

Ruigen Das… waar begin ik? Misschien bij het feit dat hij op ons eerste (en laatste) afspraakje opdook met een T-shirt van “Ik ben de Ruigste”, Crocs mét sokken, en een zelfgebrouwen tripel die hij “Vleeskracht 9” noemde.

Hij sprak drie kwartier aan één stuk over zijn post in “Zwam” die vier likes had gekregen — waarvan drie vermoedelijk van zijn eigen alt-accounts. Romantiek? Niet gevonden. Charme? Enkel in de naam van zijn konijn (Charmeske, RIP).

Op een bepaald moment keek hij me diep in de ogen en fluisterde:
“Jij bent als een Limited Edition Duvel-glazen set: zeldzaam, maar ik zet je gewoon in de kast.”

Toen wist ik genoeg.
Hij vroeg achteraf nog of ik zijn fermentatieproject wilde zien. Ik zei dat ik al genoeg rotting had ervaren voor één avond.

Misschien vindt hij ooit liefde in het woonzorgcentrum, tussen dames met een zwak voor wielersokken en iemand die 's ochtends hun koffie nog lust met vijf suikerklontjes. Maar van mij krijgt hij geen suiker. Geen sterren. En zeker geen tweede kans.

Julie T., 41
Nog steeds in herstel.

Is dit uw persoonlijke dagboek mss?

Met al uw hersenkronkels erin neergepend, pimped by chatgpt...

Ik zal deze thread eens reviewen/recentieke geven...

Aan al die chatgpt hebben gebruikt proficiat, aan al die geen chatgpt hebben gebruikt, Ook proficiat...

Review score : - - - - - /5

Mja...

Ruigen Das – ⭐️☆☆☆☆ (1/5 – als het kon, gaf ik nul sterren)

Ruigen Das… waar begin ik? Misschien bij het feit dat hij op ons eerste (en laatste) afspraakje opdook met een T-shirt van “Ik ben de Ruigste”, Crocs mét sokken, en een zelfgebrouwen tripel die hij “Vleeskracht 9” noemde.

Hij sprak drie kwartier aan één stuk over zijn post in “Zwam” die vier likes had gekregen — waarvan drie vermoedelijk van zijn eigen alt-accounts. Romantiek? Niet gevonden. Charme? Enkel in de naam van zijn konijn (Charmeske, RIP).

Op een bepaald moment keek hij me diep in de ogen en fluisterde:
“Jij bent als een Limited Edition Duvel-glazen set: zeldzaam, maar ik zet je gewoon in de kast.”

Toen wist ik genoeg.
Hij vroeg achteraf nog of ik zijn fermentatieproject wilde zien. Ik zei dat ik al genoeg rotting had ervaren voor één avond.

Misschien vindt hij ooit liefde in het woonzorgcentrum, tussen dames met een zwak voor wielersokken en iemand die 's ochtends hun koffie nog lust met vijf suikerklontjes. Maar van mij krijgt hij geen suiker. Geen sterren. En zeker geen tweede kans.

Julie T., 41
Nog steeds in herstel.
Als SEO duld ik dit fake news niet.

Three Tanias for the Elven-kings under the sky,
Seven Kenzas for the Slykes in their halls of stone,
Nine Mariette Wallies for Mister V doomed to die,
One Julie for the Ruigen on his dark throne
In the Land of Zwam where SEO Winnfield lies.
One Julie to rule them all, One Julie to find them, One Julie to bring them all, and in the Zwam bind them

Also net getest: Gemini kent Mariette Wally niet
Not sure if serious, but hey.

image.png

MisterV doet just niks. Alles is geschreven door Julie haar hand. Wel ambetant dat ze zoveel reviews schrijft over haar slechte dates, dan is haar hand niet vrij voor andere dingen.

Keep on dreaming over jullie fantasietje boys.

Terug
Bovenaan