Het grote dating-review topic

Three Tanias for the Elven-kings under the sky,
Seven Kenzas for the Slykes in their halls of stone,
Nine Mariette Wallies for Mister V doomed to die,
One Julie for the Ruigen on his dark throne
In the Land of Zwam where SEO Winnfield lies.
One Julie to rule them all, One Julie to find them, One Julie to bring them all, and in the Zwam bind them
@MisterV ge weet wat de lore zegt

MisterV doet just niks. Alles is geschreven door Julie haar hand. Wel ambetant dat ze zoveel reviews schrijft over haar slechte dates, dan is haar hand niet vrij voor andere dingen.

Keep on dreaming over jullie fantasietje boys.
Gij had touch' met MissV

Houd u daar maar mee bezig...

@MisterV ge weet wat de lore zegt
Zolang gij hier geen zelfgeschreven samenvatting van 50 pagina’s over de Silmarillion post hecht ik geen geloof aan uw Lore-kennis misterJE25:17W.

Daarbij, Lore heeft mij alles verteld over uw strapatsen. Ik denk niet dat ze nog wil daten met u na wat ge daarmee hebt uitgespookt op jullie eerste date. Wees blij dat ze hier geen review post!

@SEO

Gaan we @MisterV geen apart discord kanaalke geven? Daar kan ie zichzelf bespiegelen, zichzelf bestoeffen, en zijn vastgeplakte P magazines met zijn 'vriendinnen' erin bespreken en reviewen...

In zijn beleving gaat dat de place to be zijn. Wat denk je ervan? Julie wil er ook vanaf zijn van zijn gestalk...

@SEO

Gaan we @MisterV geen apart discord kanaalke geven? Daar kan ie zichzelf bespiegelen, zichzelf bestoeffen, en zijn vastgeplakte P magazines met zijn 'vriendinnen' erin bespreken en reviewen...

In zijn beleving gaat dat de place to be zijn. Wat denk je ervan? Julie wil er ook vanaf zijn van zijn gestalk...
Hij is al zover heen dat hij waanbeelden krijgt als hij zogezegd bij Julie is. Meestal is hij dan op schok met Mariette Wally en beeld hij zich meestal dingen in. Isoleren heeft geen zin die jonge moet in therapie bij dokter Lecompte.

Ik heb zelf mijn zinnen gezet op de Luxemburgse Eurosong kandidate.

Ik heb zelf mijn zinnen gezet op de Luxemburgse Eurosong kandidate.
En Julie dan? Je valt door de mand!

oeps.jpg

En die giecheltrienen van de UK voor @MisterV .
Die moest toch niemand hebben, 0 points, dus we gaan daar ons broek niet aan scheuren.

Terug
Bovenaan