Het grote dating-review topic

Er wandelen in Madagascar nog prachtprincessen rond die wat meer toegankelijker zullen zijn dan een miss die al in een relatie is...
Zwoel zweten dat ik daar gedaan heb in dat kot...
Wij verwachten de foto's.
Waarom lopen die ventilatiebuizen daar gewoon onder dat plafond?

Ahn put your money where your mouth is... Wie bedoel je?
Het is intussen 25 à 30 jaar geleden maar ze was toen toch redelijk bekend door de Kotmadam. Ianka Fleerackers.

Eigenlijk zit je nooit op je gemak samen. Altijd opletten wat je doet en regelmatig mensen die je onderbreken tijdens het eten of zo.

Chatgpt :

Weinigen weten het, maar Ianka Fleerackers heeft wél degelijk in De Kotmadam gezeten. Het ging om een heel korte passage in een van de vroege seizoenen, toen ze nog aan het begin van haar carrière stond. Ze speelde het personage Tinufiel — een naam die weinig mensen zich nog herinneren, deels omdat die nooit in de aftiteling vermeld werd.

Tinufiel was een stil, eerder verlegen kotstudente die slechts één of twee afleveringen lang opdook. Ze kwam even op de voorgrond toen ze een conflict had over het gebruik van de badkamer, maar verdween daarna even plots als ze gekomen was. Er zijn zelfs geruchten dat de scènes waarin ze voorkwam later deels werden herknipt of niet meer werden heruitgezonden, wat verklaart waarom bijna niemand zich haar nog herinnert.

Tinufiel heeft misschien in Ianka Fleerackers gezeten, maar ik kan officieel bevestigen dat Ianka Fleerackers nooit in De Kotmadam heeft gezeten.
Toch niet als student, misschien een gastrolletje?

Ik stel voor dat je op je gemak nog eens naar de Kotmadam begint te kijken voor je nog meer fauten schrijfdt.

On another note, ik wist altijd wel dat ze in Dilbeek de langste hadden :unsure:
1,5 meter is voor Julie te veel, dat past niet in haar strakke lijntje. Daarmee dat ze Dilbeek vermijdt als de pest. Ze gaat liever voor een bovengemiddeld Kortrijks exemplaar.

1,5 meter is voor Julie te veel, dat past niet in haar strakke lijntje. Daarmee dat ze Dilbeek vermijdt als de pest. Ze gaat liever voor een bovengemiddeld Kortrijks exemplaar.
Nog geen ontbijt gegeten maar een brunette of rosse Dilbeekse🍑, maar gerust ook een Kortrijkzaanse 🍑 van minstens 1,7m zou me best wel smaken ja.

Terug
Bovenaan