Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Close enoughWorst
Patatten, de P kwam er wel ni goe door.
Spruiten
Cola
Dat is wel mijn geschrift op mijn mottigst.

Zo leukkkk
Ja lap, nu weten ze allemaal dat het voor gij is dat ik het vraag. Slim hoor.Nu ben ik benieuwd!
Nog altijd heel goed leesbaar vind ik![]()
Boodschappenlijstjes geschrift(kribbels over de namen van Wannez next generation)
Edit: uiteraard in volgorde van hoe het in de winkel staat.
Behalve dat tussen haakjes ben ik niet echt mee 
Dat’k m’n bon daarvoor niet mag vergeten afgevenNog altijd heel goed leesbaar vind ikBehalve dat tussen haakjes ben ik niet echt mee
![]()

Dat is hetzelfde handschrift als mijn extreem vrouwelijke collega!
(En waar ik stikjaloers op ben
)Oh my God dit had ik NOOIT aan jou gelinkt! Azo een lelijke krabbels!![]()
Boodschappenlijstjes geschrift(kribbels over de namen van Wannez next generation)

Berenkoeken zijn blijkbaar geen koeken?![]()
Berenkoeken voor dochter, andere koeken voor zoon (die is minder specifiek/veeleisend)Berenkoeken zijn blijkbaar geen koeken?
Waarom ham, kaas en eitjes kopen als je dat ba(h) vindt?
Verder ben ik er zeker van dat als je dit bij de apotheek binnensteekt wel wat medicamentjes gaat meekrijgen

@xAnyana focust dan toch tenminste nog op het feit dat het nog leesbaar is.Oh my God dit had ik NOOIT aan jou gelinkt! Azo een lelijke krabbels!![]()
Dat vond ik ongeloofwaardig vergezocht.Jij kon ook focussen op het stuk dat ik de krabbels nooit aan jou zou linken: ik acht je van een hoog niveau.![]()
FtfyJij kon ook focussen op het stuk dat ik de krabbels nooit aan jou zou linken: ik achtte je van een hoog niveau.![]()
Geen idee wat het 2de is. Clou?
Nee Mulan! Ge daalt in zijn achting, ik stijgJij kon ook focussen op het stuk dat ik de krabbels nooit aan jou zou linken: ik acht je van een hoog niveau.![]()

Choco!!!Geen idee wat het 2de is. Clou?
Vast item sinds ik kinderen hebChoco!!!