ZAL TGAAN JAAAA!!!Sorry, downloadt.
Tis ier wel zwam, maar we denken toch nog steeds aan de dt regels he.
We denken ook steeds aan de DDT regels!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ZAL TGAAN JAAAA!!!Sorry, downloadt.
Tis ier wel zwam, maar we denken toch nog steeds aan de dt regels he.
Er valt één dobbelsteen op de grond onder tafel, maar iedereen is te lui om te kijken. We spreken af dat het waarschijnlijk een ‘4’ geworden is. Gecombineerd met je ‘2’ op tafel heb je in totaal ‘6’. Hiermee mag je 3 stappen naar voor en een Zwam kaart trekken.Allez, ik gooi ook eens met de dobbelstenen.
We hebben wat in te halen
Ja, maar enkel te verkrijgen via de Huawei AppGalleryIk heb het spel niet... Maar heb wel tabletop simulator. Is hier al een mod voor?
Off-topic, vraag da keer ergens anders.
Ik zit hier al kei lang mijn beurt af te wachten.
Ik wil Uno spelen. *smijt een +4 tegen @Carrion zijn bakkes*
Naast de eileider, ben ik dan ook de spelleider!r4h gaat hard in dit topic
Jamanee, op dit moment moet ge kiezen door wel koeteke de cavia gaat lopen.Allez, ik gooi ook eens met de dobbelstenen.
Kent gij de Shrimp nie? Wa een schande voor het nageslacht. Ik zou maar beter niet aan kleinkinderen beginnen, want dit verhaal durft ge hun als bompa niet vertellen.Wat voor soort garnaal ben jij eigenlijk? Ik vraag het me al een hele tijd af en ik zou toch graag het antwoord willen weten.
Mods hebben in het zwamspel niet te willen. Ge speelt het grote Zwam spel of ge speelt niet!Off-topic, vraag da keer ergens anders.
Ik zit hier al kei lang mijn beurt af te wachten.
Ik wil Uno spelen. *smijt een +4 tegen @Carrion zijn bakkes*
Ja, de mod heet Loser.Ik heb het spel niet... Maar heb wel tabletop simulator. Is hier al een mod voor?
Dit klopt maar deels.Ik gooi met vijf dobbelstenen vijf keer vijf, das 25?
Daardoor krijg ik een ticket richting drankenhandel en mag welgeteld 25 Duvelkes gaan ophalen voor niets.
Onderweg wel oppassen voor Shrimpy, de Duvelkes Hijacker.
Hebt ge wel tot 10 cijfers na de komma nageteld!? Of kan uw rekenmachine uit de Action maar tot 2 cijfers na de komma?Dit klopt maar deels.
Edit: na een controle met mijn calculator klopt dit volledig.
Tis gedaan met mijne hoeaHebt ge wel tot 10 cijfers na de komma nageteld!? Of kan uw rekenmachine uit de Action maar tot 2 cijfers na de komma?
Doe maar niet alsof je de naam van je Chinese opdrachtgever om ons te bespioneren niet kent!Tis gedaan met mijne hoea
Hoewa
Huwei
Hawa
Hoejawei
Gsm