Het grote Zwam spel!

🎶De Marie-Louise gaat op en neer. Ze gaat dwars ...🎶 TING TING TING
De muziek is gestopt! Wiens gezien nemen jullie over?

Ik mag blijkbaar bij JPV aan de kersttafel gaan zitten. Gezellig!

Ik zou graag nog eens een kans wagen op een nieuw gezin. Mijn vorige gewonnen met het rad van misfortuin. Op zich wel leuk gezinnetje, maar de drugsproblematiek was er toch te veel aan. Retourneren was op eigen kosten en had geen grote dozen meer, dus nooit gedaan.

Ik speel de festival-kaart om een wave op te starten, maar mocht blijkbaar niet omdat de corona-kaart nog steeds geldig was.

Miljaar, ik moet ruilen met een gezin daklozen. Al een geluk dat ze een leuke labrador hebben.

Helaas is het een zwarte **** en die zijn niet meer politiek correct. Er staat wel nog een oude man naast met schimmel

Ik weet niet of dit een geniale post is of een hoop onsamenhangende nonsens. Betekent dit dat ik het grote zwam spel gewonnen heb? #BlackPoniesMatter

Ik smijt met de dobbelsteen en gooi 5 ogen.
Ey doe voorzichtig mens!

Carrion, Coldplayke en Loser alledrie naar spoed omdat gij in hun oog gegooid hebt.
Voor Nahrtent, die in de 2 ogen geraakt werd kon geen hulp meer baten. Die hebben we dan maar geslacht. Aja, ‘t materiaal lag toch uit te druppen van de kerstkalkoen.

jij moet hem begraven. Dit kost je een beurt. Ga niet langs start.

Ik weet niet of dit een geniale post is of een hoop onsamenhangende nonsens. Betekent dit dat ik het grote zwam spel gewonnen heb? #BlackPoniesMatter
Nee. Jij bent nu dood. xAnyana was een sore loser en heeft je dan maar uitgeschakeld.
Kies een nieuwe kleur voor je pionnetje, dan zetten we je klaar op het bord.
De keuzes zijn nog: roze, barbieroze, zalmroze, de bolletjestrui, geel en geil.

Ah dat is uw geheime missie kaart.
Dat is een doe opdracht.
Kleedt u maar warm aan, en pak een mes mee. We spelen de nazi-versie.

Nee. Jij bent nu dood. xAnyana was een sore loser en heeft je dan maar uitgeschakeld.
Kies een nieuwe kleur voor je pionnetje, dan zetten we je klaar op het bord.
De keuzes zijn nog: roze, barbieroze, zalmroze, de bolletjestrui, geel en geil.
Ik ga voor garnaalroze en ik sla mijn beurt meteen over om een Duvelke te drinken.
Daarmee ligt @Shrimpy uit het spel wegens irrelevantie. 😎

Terug
Bovenaan