Zeven anjers zeven roooooozen. Een bruidsboeket voor jouuuuu
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeven anjers zeven roooooozen. Een bruidsboeket voor jouuuuu
De Marie-Louise gaat op en neer. Ze gaat dwars ...
TING TING TINGDegene die jouw naampje trekt, zal nog wat anders moeten trekken deze week...Joke's on you, ik heb geen gezin.
Helaas is het een zwarte **** en die zijn niet meer politiek correct. Er staat wel nog een oude man naast met schimmel.Daarmee mag je 2x op een **** rijden
Helaas is het een zwarte **** en die zijn niet meer politiek correct. Er staat wel nog een oude man naast met schimmel
Ey doe voorzichtig mens!Ik smijt met de dobbelsteen en gooi 5 ogen.
Nee. Jij bent nu dood. xAnyana was een sore loser en heeft je dan maar uitgeschakeld.Ik weet niet of dit een geniale post is of een hoop onsamenhangende nonsens. Betekent dit dat ik het grote zwam spel gewonnen heb? #BlackPoniesMatter
Sowieso geniale post.Ik weet niet of dit een geniale post is of een hoop onsamenhangende nonsens. Betekent dit dat ik het grote zwam spel gewonnen heb? #BlackPoniesMatter

Trek es een kaart, ge houdt het spel op.Sowieso geniale post.![]()

Op mijn kaart staan enkel de topografische gebieden van de Alpen en een klein rood kruisje op een meer.Trek es een kaart, ge houdt het spel op.
Een kaart zei ik.![]()
Ik ga voor garnaalroze en ik sla mijn beurt meteen over om een Duvelke te drinken.Nee. Jij bent nu dood. xAnyana was een sore loser en heeft je dan maar uitgeschakeld.
Kies een nieuwe kleur voor je pionnetje, dan zetten we je klaar op het bord.
De keuzes zijn nog: roze, barbieroze, zalmroze, de bolletjestrui, geel en geil.

Mag ik Jean-Marie Pfaff als joker leggen voor mijn vertalingen?Ah dat is uw geheime missie kaart.
Dat is een doe opdracht.
Kleedt u maar warm aan, en pak een mes mee. We spelen de nazi-versie.