Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op IMDB staat het wel als Drama/Mistery en niet als horror.
opgepikt door A24 dus tzal wel weer de moeite zijn.![]()

Beste aan die film was hoe ze The Gambler in die trailer hebben gemixed.
Gisteren gezien. Viel idd best nog mee. Geen hoogvlieger, maar als horror-liefhebber kan je deze gerust meepikken.
Lol, vervolg op Pig?
HeheheheGisteren gezien. Viel idd best nog mee. Geen hoogvlieger, maar als horror-liefhebber kan je deze gerust meepikken.
Bedankt voor deze tip ! Heb hem gisteren gezien en was idd wel de moeiteHunter Hunter (2020) 7/10
Toch wel iets beter dan de gemiddelde horror film die de laatste tijd uitkomt. Sfeer is top en de spanning is te snijden met momenten. Totaal onverwacht einde imo!
Ik was hier ook grote fan van, zeker ook omdat ik hem heb gezien op mijn laptop in een slecht verlichte kamerNet Host gezien.
Een korte horror film, gemaakt in de eerste lockdown. Het is volledig gefilmd als een zoom gesprek.
De film doet niets mega vernieuwend maar de scares zijn goed verdeeld over de relatief korte duur van de movie.

Precies hetzelfdeIk was hier ook grote fan van, zeker ook omdat ik hem heb gezien op mijn laptop in een slecht verlichte kamer![]()

Nu mss de remake nog is zien
Deel één gezien en vond het langdradig.Ben ik dan de enige die deel een de moeite vond, en de rest nogal bagger? Laatste deel van 1666 was dan weer wat leuker.
Guess I'm a sucker for the 90s