Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volledig klaar !
Zowel de set van helm’s deep als de bijbehorende uruk-hai army “uitbreiding”
Alle minifigures zitten erbij met hun respectievelijke wapens/schilden/..
Enorm leuk om te bouwen, maar ik zou deze graag willen verkopen om nieuwe sets mee te halen eventueel (en ik ben stiekem geen LOTR fan wat lego sets betreft, buiten rivendell)
Kan iemand mij hier wegwijs in maken? Blijkt dat enkele van de minifigs wel wat waard zijn ook.
![]()
![]()
![]()
Bricklink? Al ervaring mee?twijfel nog voor de dustmark keep... heb al het fregat fortuna bndat nog moet komen.

Bricklink is eigendom geworden van Lego dacht ik. Ik heb zelf al wat besteld met succes. Je moet gewoon 6 maanden ofzo wachten voor alles geleverd wordt. Sets zijn best zeldzaam en nogal scalpergevoelig... dus als je iets wenst, best nu al bestellen.Bricklink? Al ervaring mee?

Ja je hebt gelijk, vroeger (toen er een maximaal aantal sets geproduceerd werden), waren het scalpers. Nu zijn het inderdaad eerder woekeraars. Soms zie je op 2de hands mensen een dag na het sluiten van de crowdfunding de sets al te koop zetten voor 50-100 euro meer. Geen probleem met mensen die hierin investeren, maar soms is het toch wel gortig... .Ik twijfel om te bestellen, heb ondertussen al 5 sets ofzo ongeopend op de zolder staan.
Het idee dat ze niet perse hun waarde verliezen en je ze eventueel kan doorverkopen voor aankoopbedrag (of meer) maakt het mss wel gemakkelijker om ze toch aan te kopen omdat het dan niet perse verloren geld is al je het niet bouwt.
Kan je trouwens wel spreken van scalpers? Uiteindelijk krijgt iedereen een hele week de kans om die Bricklink sets te kopen.
Heb vorige serie ook een extra setje gekocht om mss te verkopen, maar is niet zo dat hierdoor iemand anders geen kans kreeg om het te kopen.
Die staat toch gewoon op bol? Aan een goede prijs zelfsLego tintin raket komt einde deze week in het magazijn, oefff
Besteldatum midden april
En? Ik had wat korting bij lego, dus heb daar besteld, wacht nog op mijn case, dus geen ramp, maar het begon wel Lang te durenDie staat toch gewoon op bol? Aan een goede prijs zelfs