Het LEGO-topic

Volledig klaar !

Zowel de set van helm’s deep als de bijbehorende uruk-hai army “uitbreiding”

Alle minifigures zitten erbij met hun respectievelijke wapens/schilden/..

Enorm leuk om te bouwen, maar ik zou deze graag willen verkopen om nieuwe sets mee te halen eventueel (en ik ben stiekem geen LOTR fan wat lego sets betreft, buiten rivendell)

Kan iemand mij hier wegwijs in maken? Blijkt dat enkele van de minifigs wel wat waard zijn ook.

Volledig klaar !

Zowel de set van helm’s deep als de bijbehorende uruk-hai army “uitbreiding”

Alle minifigures zitten erbij met hun respectievelijke wapens/schilden/..

Enorm leuk om te bouwen, maar ik zou deze graag willen verkopen om nieuwe sets mee te halen eventueel (en ik ben stiekem geen LOTR fan wat lego sets betreft, buiten rivendell)

Kan iemand mij hier wegwijs in maken? Blijkt dat enkele van de minifigs wel wat waard zijn ook.

Richtprijs kun je best vergelijken met sets op bricklink, en om te verkopen zou ik het aanbieden in relevante facebook groepen.

ja bricklink. wel dat fregat besteld maar moet nog binnenkomen. is wel via lego site dat je dan moet bestellen.

Is gewoon zoals bestellen bij lego.

Enige verschil is dat je 6 maanden moet wachten op de set en dat er geen papieren boekje is.

Heb het dracula kasteel en forest den al via bricklink.

Geen problemen mee gehad.

Vandaag mijn setje afgemaakt van LOTR: battle for helms deep !

Zalig wel om te bouwen, en er zit dus in die doos die ik gebonden had ook nog de uitbreiding uruk hai army bij (incl alle minifigs and stuff)

Enig idee waar je zoiets kan verkopen? (Ik vind t wel mooi maar heb verder niks met LOTR)

Aan mij 😘

Bricklink? Al ervaring mee?
Bricklink is eigendom geworden van Lego dacht ik. Ik heb zelf al wat besteld met succes. Je moet gewoon 6 maanden ofzo wachten voor alles geleverd wordt. Sets zijn best zeldzaam en nogal scalpergevoelig... dus als je iets wenst, best nu al bestellen.

Ik twijfel om te bestellen, heb ondertussen al 5 sets ofzo ongeopend op de zolder staan.

Het idee dat ze niet perse hun waarde verliezen en je ze eventueel kan doorverkopen voor aankoopbedrag (of meer) maakt het mss wel gemakkelijker om ze toch aan te kopen omdat het dan niet perse verloren geld is al je het niet bouwt.

Kan je trouwens wel spreken van scalpers? Uiteindelijk krijgt iedereen een hele week de kans om die Bricklink sets te kopen. 🤷‍♂️
Heb vorige serie ook een extra setje gekocht om mss te verkopen, maar is niet zo dat hierdoor iemand anders geen kans kreeg om het te kopen.

Ik twijfel om te bestellen, heb ondertussen al 5 sets ofzo ongeopend op de zolder staan.

Het idee dat ze niet perse hun waarde verliezen en je ze eventueel kan doorverkopen voor aankoopbedrag (of meer) maakt het mss wel gemakkelijker om ze toch aan te kopen omdat het dan niet perse verloren geld is al je het niet bouwt.

Kan je trouwens wel spreken van scalpers? Uiteindelijk krijgt iedereen een hele week de kans om die Bricklink sets te kopen. 🤷‍♂️
Heb vorige serie ook een extra setje gekocht om mss te verkopen, maar is niet zo dat hierdoor iemand anders geen kans kreeg om het te kopen.
Ja je hebt gelijk, vroeger (toen er een maximaal aantal sets geproduceerd werden), waren het scalpers. Nu zijn het inderdaad eerder woekeraars. Soms zie je op 2de hands mensen een dag na het sluiten van de crowdfunding de sets al te koop zetten voor 50-100 euro meer. Geen probleem met mensen die hierin investeren, maar soms is het toch wel gortig... .

Lego tintin raket komt einde deze week in het magazijn, oefff

Besteldatum midden april

Laatst bewerkt:
Ffkes zot gedaan en kheb de rollercoaster “loop” (#10303) gehaald.. wauw, wat een mooie kleuren in die set, en wat een gigantisch dik boekje.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan