Het LEGO-topic

Is het een leuke build?
Vrijdag gaan halen in Dreamland wegens de -20% actie op hun reeds interessante prijs. Het kwam neer op 119€. Ook de 911 is onderweg.

Voor de space shuttle speciaal van Gent naar Brugge gereden omdat die hier overal uitverkocht was.
Daar ging de verkoop trouwens ook als gek: Hopen Lego werd daar verkocht. Er reden daar dus mensen met volle karren legodozen naar buiten…

Winter is coming, en Lego is een populaire bezigheid nu in de herfstvakantie maar ook de komende winter en kerstvakantie. zeker in corona tijden.
Vorige kerstvakantie de Lambo Sian in elkaar gestoken. Wel een goeie 5 dagen à 3u per keer eraan bezig geweest 😅
Deze keer iets bescheidener aanschaffen voor de kerstvakantie :)
Denk aan de Land Rover Defender 42110, de helft goedkoper dan de Sian maar wel nog steeds een goeie 2500 stukjes

Vraag me af of ze nu maandag mijn Titanic gaan shippen. Stond bij dat als je pre-ordert dat ze op 8 november gaan uitsturen.
Order is nog altijd "in verwerking"..

Ik hou heel erg van lego maar het is me te duur om het dan daar maar te zetten. Je kan ook al sets huren mss is dat iets om keer te doen.

ik heb gisteren nog de UCS Imperial Star Destroyer gekocht bij Dreamland voor -20% (tegen 476 EUR nu ipv 600-699 Retail).
Nu nog de plaats vinden :D

Ik hou heel erg van lego maar het is me te duur om het dan daar maar te zetten. Je kan ook al sets huren mss is dat iets om keer te doen.
Bij ons in de buurt is er een "bedrijfje" die zo een sets verhuurt. Een zogenaamde Lego-theek.
Prijzen zijn wel schappelijk denk ik, al focust men vooral op kinderen heb ik de indruk.

65756_75313_Box3_v29.jpg

UCS AT AT aangekondigd :love:
wel 800 € :(

Maar het is écht fijn om die klein mannen met Lego bezig te zien.

Onzen oudsten (diene van 6) bouwt iets volgens het plan (vaak de Creator dozen) en dan haalt ie het uit mekaar en bouwt ie model 2, dan 1 nog es, dan 3, dan weer 2, dan de 1 nog es, en dan begint ie er zelf mee te experimenteren en komt er meestal een ruimteschip met megaschieters uit :love:

Ik heb na 1x bouwen meestal genoeg lego gezien voor die dag :lol:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan