Lach eens niet met zatte Wikkes.allez, na vijf pogingen is uw post toch af geraakt.![]()
Dan typt hij niet meer goed, maar memen kan hij nog als de beste.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lach eens niet met zatte Wikkes.allez, na vijf pogingen is uw post toch af geraakt.![]()
Whut? Gij begon over supo's die ongemakkelijk waren en ik heb gezeg dat uw prostaat wel wat dieper zit dan datVolgens @Dr. Sheldon Cooper moet je maar 1cm diep gaan voor puur genot.
Maar nu ik eraan denk heeft hij er toch 1 afgekeurd voor zijn kleine penis? Normaal zou die toch ideaal zijn om te kietelen aan de gspot
Ik heb eens gelezen over een IoT minicamera die je kan inbrengen als suppo. Er is ook een app voor en dan kan je monitoren op je smartphone of smartwatch wat er zoal gebeurt in je darmen. Je kan ook vrienden toevoegen op die app zodat je met hen kan meevolgen. Echt een toffe gadget voor de hele familie met kerstmis.Whut? Gij begon over supo's die ongemakkelijk waren en ik heb gezeg dat uw prostaat wel wat dieper zit dan dat
Dat zal vermoedelijk op HLN geweest zijnIk heb eens gelezen over een IoT minicamera die je kan inbrengen als suppo. Er is ook een app voor en dan kan je monitoren op je smartphone of smartwatch wat er zoal gebeurt in je darmen. Je kan ook vrienden toevoegen op die app zodat je met hen kan meevolgen. Echt een toffe gadget voor de hele familie met kerstmis.
Nee, juist verzonnen.Dat zal vermoedelijk op HLN geweest zijn

Geen flauw idee waarover ge het hebt, maar uw nick doet me denken aan die mot van Godzilla.Conner rousseau heeft een deel van mijn nickname gestolen op Instagram, heeft iemand de nummer van Herr Doktor zodat we kunnen overleggen wat daaraan te doen?
Heb juist contact gehad met Josef Mengele, maar die wilt zich niet meer met politieke figuren inlaten.Conner rousseau heeft een deel van mijn nickname gestolen op Instagram, heeft iemand de nummer van Herr Doktor zodat we kunnen overleggen wat daaraan te doen?