Het leven is geen ponykamp

lSzzc8e.png

Whut? Gij begon over supo's die ongemakkelijk waren en ik heb gezeg dat uw prostaat wel wat dieper zit dan dat
Ik heb eens gelezen over een IoT minicamera die je kan inbrengen als suppo. Er is ook een app voor en dan kan je monitoren op je smartphone of smartwatch wat er zoal gebeurt in je darmen. Je kan ook vrienden toevoegen op die app zodat je met hen kan meevolgen. Echt een toffe gadget voor de hele familie met kerstmis.

Ik heb eens gelezen over een IoT minicamera die je kan inbrengen als suppo. Er is ook een app voor en dan kan je monitoren op je smartphone of smartwatch wat er zoal gebeurt in je darmen. Je kan ook vrienden toevoegen op die app zodat je met hen kan meevolgen. Echt een toffe gadget voor de hele familie met kerstmis.
Dat zal vermoedelijk op HLN geweest zijn

Conner rousseau heeft een deel van mijn nickname gestolen op Instagram, heeft iemand de nummer van Herr Doktor zodat we kunnen overleggen wat daaraan te doen?

Conner rousseau heeft een deel van mijn nickname gestolen op Instagram, heeft iemand de nummer van Herr Doktor zodat we kunnen overleggen wat daaraan te doen?
Heb juist contact gehad met Josef Mengele, maar die wilt zich niet meer met politieke figuren inlaten.
Een stukje Voor(h)uit wilt hem nog wel afsnijden bij hem.

in mijnen tijd werd er héél wat afgevogeld op ponykamp zenne. Toch pogingen tot, want de begeleiders hadden ogen in hunne kop :D

Terug
Bovenaan