Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens @Dr. Sheldon Cooper moet je maar 1cm diep gaan voor puur genot.Stimuleert uw prostaat eens ventje.
Je hebt niet goed gelezen wat sheldon zei. Uw prostaat zit verder dan 1cm!Volgens @Dr. Sheldon Cooper moet je maar 1cm diep gaan voor puur genot.
Maar nu ik eraan denk heeft hij er toch 1 afgekeurd voor zijn kleine penis? Normaal zou die toch ideaal zijn om te kietelen aan de gspot
Pff het is allemaal veel te ingewikkeld hoor.. Ik begin nog maar de vrouwen te snappen, nu heb ik enkele jaren rustpauze nodig voor ik me ga verdiepen in g-spots.Je hebt niet goed gelezen wat sheldon zei. Uw prostaat zit verder dan 1cm!
Dat heet: niet willen.Pff het is allemaal veel te ingewikkeld hoor.. Ik begin nog maar de vrouwen te snappen, nu heb ik enkele jaren rustpauze nodig voor ik me ga verdiepen in g-spots.

amai, gij begint vrouwen (in het meervoud) te snappen? Ik snap de mijne nog niet. Het enige wat ik snap is dat ik altijd alles verkeerd doe in haar ogen.Pff het is allemaal veel te ingewikkeld hoor.. Ik begin nog maar de vrouwen te snappen, nu heb ik enkele jaren rustpauze nodig voor ik me ga verdiepen in g-spots.
Ja maar hij gaat balls deep. Dan zorgen die eigenlijk voor genot.Volgens @Dr. Sheldon Cooper moet je maar 1cm diep gaan voor puur genot.
Maar nu ik eraan denk heeft hij er toch 1 afgekeurd voor zijn kleine penis? Normaal zou die toch ideaal zijn om te kietelen aan de gspot
Ik heb al de studies van de A en de B-spots gedaan. Volgende week start ik een cursus C-spotten.Pff het is allemaal veel te ingewikkeld hoor.. Ik begin nog maar de vrouwen te snappen, nu heb ik enkele jaren rustpauze nodig voor ik me ga verdiepen in g-spots.
maar wel een (roep)fluitje?Ik heb al de studies van de A en de B-spots gedaan. Volgende week start ik een cursus C-spotten.
We hebben ook gezamelijk les met de birdspotters, maar wij moeten wel geen verrekijker meebrengen.
Dat is omdat je een sterrekijker nodig hebt..Ik heb al de studies van de A en de B-spots gedaan. Volgende week start ik een cursus C-spotten.
We hebben ook gezamelijk les met de birdspotters, maar wij moeten wel geen verrekijker meebrengen.
Dat is bij alle vrouwen.. Dus je snapt ook de vrouwen. Kijk maar naar @Tha_nOn ze is ook altijd boos op ons.
full avatar ipv die gepixeleerde cropped shit![]()
Slutty witch > Slutty nun als het op halloween aankomt.Hmm wel een tegenvaller. Dat helemaal geen non maar een boze heks.
allez, na vijf pogingen is uw post toch af geraakt.Kom, tegeltje bakken.
Anita is jarig en dat moet gevierd worden.
![]()