bugsystyle
Active member
De egg-strategie zit alleszins nog wat in europa.Hmm goed mogelijk dat ik destijds besloten heb om Isle of cats niet te backen net door dat pesten. Ik speel voornamelijk met mijn vrouw en we zijn beide geen grote fan van te veel take that.
Ja Brugge spreekt me ondanks de geluksfactor (kaarten en dobbelstenen) toch aan. Twijfel enigszins door die geluksfactor (mijn vrouw kan ook vloeken als het geluk niet mee zit).
Goh ik vind de Oceanio uitbreiding ook wel coole vogels hebben anders (kiwi, kookaburra, pinguin, kaketoe, ...).Bon voorlopig voldoet de base game (al zou een counter voor de egg laying strategie wel leuk zijn).
isle of cats is geen groundbreaking game, maar het puzzelen en de katten zijn wel fijn. take that principe valt daarin wel mee en het is beetje afhankelijk van je strategie. Je kan altijd wel iets anders doen.. Unfair is veel pijnlijker in take that.
Brugge: In de kaarten moet je soms geluk hebben, maar de dobbelstenen zijn voor iedereen wel hetzelfde. Je kan, omwille van de verschillende opties, wel verschillende kanten op en dat maakt het dan weer minder luck based. Brugge is echt een goed spel.
).
Bon voorlopig voldoet de base game (al zou een counter voor de egg laying strategie wel leuk zijn).