zwarten
Well-known member
Ben vooral benieuwd naar de HD beelden.Niemand hier die net als ik uitkijkt naar de lancering van Artemis II vannacht om 12u24, de eerste bemande maanmissie in meer dan 50 jaar?
Krijgen we deze beelden opnieuw maar in 8k?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben vooral benieuwd naar de HD beelden.Niemand hier die net als ik uitkijkt naar de lancering van Artemis II vannacht om 12u24, de eerste bemande maanmissie in meer dan 50 jaar?
Niemand hier die net als ik uitkijkt naar de lancering van Artemis II vannacht om 12u24, de eerste bemande maanmissie in meer dan 50 jaar?
Vind ik dus ookKrijgt veel te weinig aandacht vind ik terwijl het begot van in 72 geleden is dat we nog naar de maan geweest zijn
Veel volk van Redwire doen zelfs een watchparty maar voel mij een beetje ziek dus ik ga niet.

Hah! Ik ben net hetzelfde aan't doen. Everyday Astronaut is een fantastisch kanaal vind ik.Vind ik dus ook
Altijd al wel gefascineerd geweest door ruimtevaart, en sinds ons bezoek aan Kennedy Space Center in 2024 is de interesse alleen maar groter geworden
Ben hier al tijdje aan het zappen tussen de YouTube livestreams van NASA en Everyday Astronaut.
Nee sorry, ik werk er niet. Maar ken Stijn en ander volk van ginds erg goed en heb nog onderdelen geleverd dus ik was uitgenodigd. Ben gewoon teveel aan't kuchen en aan't snuiten op't moment.Dat lijkt me nu een coole werkgever, wat doe je daar precies? Of is dat classified
Het zal pieken morgen vroeg maar een raket naar de maan sla ik niet over!

Zot eigenlijk dat we daar ooit mee gestopt zijn en daar na zoveel tijd mee herbeginnen. We gaan toch ook op blijven om de lancering te zien.
Hij komt naar Nerdland Festival in meiEveryday Astronaut is een fantastisch kanaal vind ik.
Hij komt naar Nerdland Festival in mei
![]()
Tim Dodd (VS) en Angelique Van Ombergen bevestigen hun komst naar Space Night!
www.nerdlandfestival.be

Ja ik blijf toch ook wat op mijn honger zitten.Ik heb nochtans al veel NASA missies gevolgd en in vergelijking met die voelde het wat karig aan. Besparingen zeker?
TLI (translunar injection) was succesvol en nu zijn we dus echt onderweg naar de maan! Hopelijk wel met een goeie camera aan boord![]()
Ik had het eerst ook niet door maar het is een nachtfoto met een sluitertijd van 1/4s en hoge ISO settings (ISO 51200). Hieronder dezelfde foto enkele seconden later met kortere sluitertijd.![]()
edit tweede komt er precies niet door? Hier is de link.. very grainy picture though..
https://www.nasa.gov/wp-content/uploads/2026/04/art002e000192.jpg
Ik vind dat zo ongelofelijk triestig. Beeld je eens in waar we vandaag konden staan als we waren blijven doorgaan.Na meer dan 50 jaar nog eens naar de maan. Zot eigenlijk dat we daar ooit mee gestopt zijn en daar na zoveel tijd mee herbeginnen.
Ja ge hebt gelijk. Je ziet duidelijk de lichtpuntjes op de 'klare kant' van menselijke verlichting.Ik had het eerst ook niet door maar het is een nachtfoto met een sluitertijd van 1/4s en hoge ISO settings (ISO 51200). Hieronder dezelfde foto enkele seconden later met kortere sluitertijd.