Ja, inderdaad. Op zich vind ik het wel grappig hoe het systeem uitgebuit is.De ploeg heeft ook wel de helft van haar punten gehaald in 1 koers. Het Oezbeekse kampioenschap elites door ongeveer elke renster die kon deelnemen in de ploeg te nemen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, inderdaad. Op zich vind ik het wel grappig hoe het systeem uitgebuit is.De ploeg heeft ook wel de helft van haar punten gehaald in 1 koers. Het Oezbeekse kampioenschap elites door ongeveer elke renster die kon deelnemen in de ploeg te nemen.
Deze namiddag volgt er nog een korte tijdrit.Wat is eigenlijk de reden dat die tour de femmes in de voormiddag gereden wordt?
Vandaar.Deze namiddag volgt er nog een korte tijdrit.
Deze ploeg werd 2e in het continentale circuit. Ik denk dat wel misschien iets zegt over het niveau bij de vrouwen en de beperkte aantal goede renners en ploegen. Niet te vergelijken met het mannenpeloton. Ook al hebben ze hun punten op een dubieuze manier gehaald, maar dan zegt dat misschien ook iets over de structuur die aanpassingen nodig heeft.
Maar waarom die TT 6,3 lang is... Dat is echt wel een beetje zielig. Is puur om die lichtgewichten geen minuten te doen verliezen zeker. Realini die 43" verliest, Bradbury 51". Mag toch gerust 15 a 20km lang zijn.
Hadden ze de ochtendrit langer gemaakt dan zaten ze logistiek in de problemen. Ik ben vandaag geweest naar Rotterdam en ik heb verschillende ploegbussen pas zien toekomen rond 12u30 en dan moesten de tijdritfietsen nog naar de keuring en vanaf 14u verkennen.Het kan aan mij liggen maar wat we vandaag gezien hebben is toch ook maar wat raar.
In de ochtend een ritje van 68km, 1,5u fietsen, in de namiddag nog geen 6,5km tijdritje 7,5min effort.
Goed ja er is nog een niveauverschil maar dit is nu toch wel wat zwakjes.
Enfin, kan je nog altijd Wiebes laten uitzakken natuurlijk want die reed enkel nog voor een dichte ereplaats.Mja, TT in Vuelta eerste rit is ook maar 12km. Echt zo'n proloog zoals je die vroeger wel meer zag.Dat men die eerste rit kort houdt begrijp ik wel. Je moet er ook logistiek rekening mee houden dat al die teams zich na de wegrit klaar moeten maken voor een tijdrit. De rensters kwamen toe net voor 12u (sommigen moeten nog naar het podium etc). Eten, verkennen, opwarmen.
Maar waarom die TT 6,3 lang is... Dat is echt wel een beetje zielig. Is puur om die lichtgewichten geen minuten te doen verliezen zeker. Realini die 43" verliest, Bradbury 51". Mag toch gerust 15 a 20km lang zijn.