Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewacht op wie?Verliezen met 4s…
Als er gewacht was geweest dan had ze gewonnen, dat ze maar eens reflecteren daar bij SDworx.
Of als ze vandaag gewoon gewacht had tot de laatste klim ook volgens mijVerliezen met 4s…
Als er gewacht was geweest dan had ze gewonnen, dat ze maar eens reflecteren daar bij SDworx.
Op Vollering na haar valGewacht op wie?
Op vollering toen ze onderuit geveegd werd door Wiebes.Gewacht op wie?
Vollering vertrekt bij SDworx he , zal wellicht ook een rol spelen.Vollering was duidelijk de sterkste deze Tour. Maar de ploeg heeft haar toch wel in de steek gelaten tijdens haar val.
Dan vandaag zelf ook overmoedig geweest door zo vroeg aan te vallen.
Niewiadoma is ook gene pannenkoek hé en kan weldegelijk goed rijden (Al eens 2des in de Giro en 3des in de Tour in 2022 en 2023) dus om dan van zover aan te vallen? Dat was toch riskant.
Niewiadoma heeft de overwinning zeker niet gestolen maar Vollering heeft de overwinning wel verloren. Hier moet de ploeg toch lessen uit trekken.
Ik gunde ze het allebei. Zeer mooi voor Kasia, super pijnlijk voor Demi... Ik had er echt mee te doen zelfs (ben wel fan van Demi). Waar ik minder fan van ben is dat hele debiele gedoe bij SD Worx. Vandaag was er weer eentje in hun lijst van epic fails. Tis al nie den eerste keer dat ze het tactisch zo hard verkloten... En Demi zelf toch meer last gehad van de val dan dat ze deed uitschijnen, wat ik al een beetje vermoedde.
Waar was dan de Fail gisteren ?
Het was toch net goed gedaan dat er 4 voor opgestuurd werden.
Ze kregen alleen van de concurrentie te weinig voorsprong om het plan goed uit te voeren.
Als ze bleven zitten lagen ze er toch snel af...