Nee niet echt, mijn interpretatie is net vrij dicht op wat er staat. De ruime interpretaties zie ik vooral vanuit de kampen die nu doen alsof Hongarije een martelplaats geworden is voor homo's.Als ik naar jouw eerdere posts in deze thread kijk, kan ik me niet van de indruk ontdoen dat jij, gezien jouw extreem genereuze interpretatie van de gestemde anti-LGBT wet, enerzijds weinig inzit met gelijke rechten voor LGBT personen en dat je anderzijds weinig kritisch kijkt naar het Hongaarse regime.
Zou het kunnen dat jij tegen deze actie gekant bent omdat je niet houdt van kritiek op Orban, zeker als deze uit een progressieve hoek komt? Ik ben ook niet blind voor het feit dat Orban een populaire figuur is in veel West-Europese rechtse kringen. En dat Orban steun geniet van de grootste Belgische partij van dit moment.
Van Orban ben ik geen fan, ik beschouw die man als een puppet van Poetin, iets wat voor ons als Europeanen een risico zou kunnen zijn. Langs de andere kant is die man wel democratisch aan de macht gekomen en vertegenwoordigt hij de stem en wil van zijn volk. Daar kan ik niets op tegen hebben, ongeacht of ik nu fan zou zijn van zijn beleid of niet.
Misschien moet je toch even verder zoeken in mijn postgeschiedenis nu je bezig bent, dan kan je mijn mening richting de vlaamse partij die graag aanleunt bij Orban ook wel zeer duidelijk terugvinden.