Hey Telecom

Hier net overgeschakeld voor de gsm van de zoon. Bij DIGI op 2 maanden nooit gewerkt. Ik wil zijn nieuwe sim activeren via de site van Hey: foutmelding. :wallbash::wallbash::wallbash:

Verlijkdelijk om over te stappen, maar de madam wilt perse tv...

Iemand regio Leuven die weet of de dekking goed is, internet is via de telenetkabel veronderstel ik?
Beetje schrik van de ´maar´ 200 down en 10 upload.

Verlijkdelijk om over te stappen, maar de madam wilt perse tv...

Iemand regio Leuven die weet of de dekking goed is, internet is via de telenetkabel veronderstel ik?
Hey is gewoon het orange netwerk, dus even goed (of slecht) als dat. Ik kom van een 1Gbps abonnement en heb nu nog nooit een moment gehad dat die 200mbps te weinig is of niet adequaat, in realiteit zijn er gewoon belachelijk weinig usecases waar meer dan 100mbps echt zinvol is.

Het grappig is dat mijn madam ook aan het tegenstribbelen was omdat ze persé tv wou hebben. Maar waarom zou je in godsnaam betalen voor een service die slechter is dan de gratis apps van de respectievelijke providers (VRT max,...). Ik kan series op VRT max kijken die 10 jaar geleden zijn uitgezonden, probeer dat maar eens met je traditionele digibox zonder ervoor te betalen.Na 3 maand gebruik is mijn vriendin helemaal bijgedraaid, daarenboven kijken wij op een andere manier. Waar zij vroeger de neiging had om eindeloos te zappen zet ze nu meer doelbewust een programma op.

Laatst bewerkt:
maar de madam wilt perse tv
Geef uw madam Apptv (TV Vlaanderen) of Base TV. Dat kan je los van uw internet abonnement afnemen. Base TV kan met een klassieke decoder.
In welke situatie is "maar" 200 down problematisch? Op het werk zit er 350 man op "maar" 500 down.

Goedkoopste als je er TV met decoder bij wil hebben is Scarlet. Dan heb je afhankelijk van uw locatie max. 100 down maar dat is, tenzij je met een hoop pubers zit die gelijktijdig 4K zitten te streamen of je allemaal samen online zit te gamen, eigenlijk al voldoende.

Laatst bewerkt:
Hier net overgeschakeld voor de gsm van de zoon. Bij DIGI op 2 maanden nooit gewerkt. Ik wil zijn nieuwe sim activeren via de site van Hey: foutmelding. :wallbash::wallbash::wallbash:
Is eindelijk opgelost geraakt. De zoon kan nu eindelijk terug zijn gsm gebruiken naar 2 maanden miserie bij DIGI en 2 weken niks bij Hey!

Geef uw madam Apptv (TV Vlaanderen) of Base TV. Dat kan je los van uw internet abonnement afnemen. Base TV kan met een klassieke decoder.
Zij en de kinderen hebben al Prime, Disney+, Netlfix en de gekende Belgische apps.
De aanvraag is gedaan bij Hey, van +/- 145 euro bij Telenet naar 60 euro internet en 2 gsm's
Maar die Base tv kan wel handig zijn.
In welke situatie is "maar" 200 down problematisch? Op het werk zit er 350 man op "maar" 500 down.
klopt dan ook weer, het zal wel voldoen.

Amai hey! hun gsm abo is nu ook 5 euro ... ? Net zoals DIGI.

Doeme had het te laat gezien, heb nu net DIGI aangevraagd.

Mja gelukkig het internet lijkt los te staan van mobiel, dus je krijgt geen "korting" als je mobiel erbij neemt... Dan ga ik internet wellicht wel overschakelen naar hey!.

Ik ga gewoon overstappen op 100% streaming. Betaal nu bij Telenet (internet+mobiel+TV) kleine 100 euro....
Mobiel naar DIGI = 5€
Internet hey! = 34€
Totaal = 39 euro...
Besparing van 61 euro / maand, en enkel gewone TV moeten opofferen.

Amai hey! hun gsm abo is nu ook 5 euro ... ? Net zoals DIGI.

Doeme had het te laat gezien, heb nu net DIGI aangevraagd.

Mja gelukkig het internet lijkt los te staan van mobiel, dus je krijgt geen "korting" als je mobiel erbij neemt... Dan ga ik internet wellicht wel overschakelen naar hey!.

Ik ga gewoon overstappen op 100% streaming. Betaal nu bij Telenet (internet+mobiel+TV) kleine 100 euro....
Mobiel naar DIGI = 5€
Internet hey! = 34€
Totaal = 39 euro...
Besparing van 61 euro / maand, en enkel gewone TV moeten opofferen.
Hey! is echt zeer competitief. Zit er nu ongeveer 3 maand op en alles gaat super vlot. Digi is in sommige usecases wel interessanter dan Hey!

Hier ook geswitched van Orange naar Hey! met die actie, in een weekje alles al overgezet. Voordeel was dat de migratie zonder nieuwe SIM en routerinstallatie kon gebeuren. 14 euro minder betalen en tegelijk van de laagste gsm abbo met 8 GB van Orange naar 80 GB bij Hey! kunnen gaan zo. Tot nu toe zeer tevreden.:)

Ik zit al sinds eind 2023 bij Hey!. 9€ voor onbeperkt bellen, 50gb in België en 20gb in de EU.

Zit nu al een weekje op hey!

Zoals verwacht eigenlijk geen verschil te merken. Ben 100Mbps kwijt, maar we kunnen met smartphones erop, streamen op TV, en gamen tegelijkertijd allemaal zonder problemen. 150Mbps is meer dan voldoende.

Supercontent en ongelofelijk eigenlijk dat ik dus voor praktisch dezelfde service 61 euro PER MAAND uitspaar... Mocht ik TV willen koop ik gewoon een streaming abbo van BASE, wat dacht ik 8,95 euro per maand is? Dan bespaar ik mij nog 52 euro uiteindelijk......

Telenet doet precies zelfs geen moeite om eens contact op te nemen :D had dat gelijk wel verwacht als ge 13 jaar klant zijt ...

Terug
Bovenaan