Hey Telecom

Ik ben Hey! klant geworden toen het een actie was 34 euro / maand "for life".

Nu zie ik dat het 29 euro is, ofwel 34 euro met een abonnement bij van 5 euro (15GB)...

Dus eigenlijk heb ik recht op gewoon een extra gsm abonnement, iemand ervaring of ze dit gewoon aanpassen voor bestaande klanten?
Ja doen ze hebben ze bij mij ook gedaan. Zeker als je zegt dat je anders overstapt.

Ik ben Hey! klant geworden toen het een actie was 34 euro / maand "for life".

Nu zie ik dat het 29 euro is, ofwel 34 euro met een abonnement bij van 5 euro (15GB)...

Dus eigenlijk heb ik recht op gewoon een extra gsm abonnement, iemand ervaring of ze dit gewoon aanpassen voor bestaande klanten?
Heb er ook achter geïnformeerd, is enkel een deal via het internet voor nieuwe klanten en niet voor bestaande.
Ondertussen overgeschakeld naar Mobile Vikings, een van deze dan terug switchen naar Hey als nieuwe klant :).

komen die acties van 29/maand regelmatig terug? vb met black friday?
Binnenkort verhuizen we naar onze nieuwbouwapp, nu had ik me onlangs ingeschreven (wat al een gedoe was want ik kreeg eerst geen bevestigingsmail en klantendienst via whatsapp is idd niet optimaal) soit afspraak was ingepland, maar dan kreeg ik vorige week plots mail en telefoon dat installatie is geannuleerd aangezien we in straat wonen waardat het niet mogelijk is. Ik heb hen meegedeleeld dat er zowel kabel van telenet als proximus ligt. ze gingen het navragen bij telenet.. nu hebben we promos gekregen van telenet en proxiumus (telkens 6 maanden gratis internet/tv) dus ik ben eerder geneigd om voorlopig zo zes maanden hiervan gebruik te maken en dan overstappen.

komen die acties van 29/maand regelmatig terug? vb met black friday?
Binnenkort verhuizen we naar onze nieuwbouwapp, nu had ik me onlangs ingeschreven (wat al een gedoe was want ik kreeg eerst geen bevestigingsmail en klantendienst via whatsapp is idd niet optimaal) soit afspraak was ingepland, maar dan kreeg ik vorige week plots mail en telefoon dat installatie is geannuleerd aangezien we in straat wonen waardat het niet mogelijk is. Ik heb hen meegedeleeld dat er zowel kabel van telenet als proximus ligt. ze gingen het navragen bij telenet.. nu hebben we promos gekregen van telenet en proxiumus (telkens 6 maanden gratis internet/tv) dus ik ben eerder geneigd om voorlopig zo zes maanden hiervan gebruik te maken en dan overstappen.
Kan je perfect doen, zo 6 maanden gratis Proximus fiber kunnen uitproberen :LOL:

vandaag oproep gemist, dus bel ik hen terug, ze kunnen het dus niet aansluiten, waarom juist kreeg ik geen antwoord, was ook precies de meest depressieve robotachtige stem die je kon treffen. computer says no? :)

Wou vandaag een overstap doen voor familielid, maar merk nu in de eshop omgeving dat je enkel kunt voortgaan met itsme.. Wat als je dat niet hebt/wilt? Mag dat zomaar om enkel die optie aan te bieden?

Wou vandaag een overstap doen voor familielid, maar merk nu in de eshop omgeving dat je enkel kunt voortgaan met itsme.. Wat als je dat niet hebt/wilt? Mag dat zomaar om enkel die optie aan te bieden?
Waarom zou dat niet mogen denk ik dan is een commercieel bedrijf niet de overheid.

Goed dat ze hierdoor klanten verliezen is natuurlijk hun keuze.

Hier overgeschakeld naar Hey voor de telefonie. Heel vlot, geen klachten. Unpacking experience was wat je er van kan verwachten. De recto verso afgedrukte begeleidende brief was enthousiasmerend en kleurrijk. Het bevat zelfs de shortcut om je pin te wijzigen. De layout van de brief straalt energie uit conform het merk. De simkaart zelf is vormgegeven in de stijl van het huis zoals je kan verwachten. Bijzonder mooi kleurenpallet.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan