Hey Telecom

Overgestapt naar Hey, vandaag is het tweede nummer overgezet (bericht gehad). Echter werkt 5G nu niet. Nog mensen die dit gehad hebben en eventueel een oplossing hebben? De FAQ opties al doorlopen maar niets helpt. Klantendienst gecontacteerd maar zal voor na het weekend worden… Hiervoor Orange dus is hetzelfde netwerk. iPhone heeft laatste update, herstart heeft ook niet geholpen.

Allemaal al bekeken. Er zit een fout ergens in de omzetting die ze niet zelf kunnen rechtzetten. Het werd doorgegeven naar een andere dienst maar die konden het pas ten vroegste maandag bekijken.

Ondertussen bijna 14d verder en nog steeds niet in orde. Bel iedere dag naar de klantendienst en telkens van kastje naar de muur, moeten ze telkens opnieuw beginnen ondanks het dossiernummer. Het wordt telkens gestuurd naar de achterliggende technische dienst die het moet bekijken... Maar die contacteren ons dus niet. Triestig.

*Edit: Uiteindelijk eind vorige week probleem verholpen en gecontacteerd geweest door de klantendienst.

Laatst bewerkt:
Hoe lang duurt dat voor een nieuw simkaartje werkt?
Gisterenochtend ontvangen (nieuw nummer), QR code gescand, simkaartnummer ingegeven samen met email en activering afgerond...
Nu pakweg 30 uur later werkt het nog steeds niet, krijg wel signaal (op Orange netwerk) maar blijft "enkel noodoproepen" zeggen, als ik probeer te bellen krijg ik een "niet geregistreetd op netwerk" melding...

Hey contacteren via Whatsapp brengt ook niet veel zoden aan de dijk...
Gelukkig had ik dat advies van Hey om 10:45 van niet weg te lopen niet al te letterlijk genomen.
Had anders heel de dag voor niets zitten wachten op mijne stoel...
hey.jpg

Hey contacteren via Whatsapp brengt ook niet veel zoden aan de dijk...
Gelukkig had ik dat advies van Hey om 10:45 van niet weg te lopen niet al te letterlijk genomen.
Had anders heel de dag voor niets zitten wachten op mijne stoel...
hey.jpg
Ik z'n 17 gesprekken waar ik altijd medewerker in gesprek kreeg maar eens ik mijn vraag gesteld had was het gewoon dood aan de overkant...

Je kan hey bellen eh

Kleine life hack mss?

0800 85 519

Nummer belgie

0495959500

Hey telecom vanuit buitenland

Zo heb ik het toch in mijn notities gezet, weet niet of die nog werken, maar heb hey intussen nog geen vol jaar denk ik. Ik had toen dat nummer gebeld om vragen te stellen alvorens ik het abo aanging, en die waren wel redelijk behulpzaam toen.

Je kan maar proberen voor technische hulp

Paar jaar geleden al overstap gemaakt van MV naar Hey. Bij MV betaalde ik (als ik me goed herinner) €15 voor 15 gb. Bij Hey kreeg ik dezelfde hoeveelheid data voor €9. In de tussentijd is die 15 gb al 35 gb geworden voor dezelfde prijs. Heel tevreden over de ontvangst, het enige dat ik mis is de MV app (dataverbruik opvolgen via Hey werkt totaal niet). Nog nooit geen nood gehad aan contact met de klantendienst

Volgende week komen ze internet installeren van Hey (€29/maand), ben benieuwd hoe dat gaat verlopen.

Paar jaar geleden al overstap gemaakt van MV naar Hey. Bij MV betaalde ik (als ik me goed herinner) €15 voor 15 gb. Bij Hey kreeg ik dezelfde hoeveelheid data voor €9. In de tussentijd is die 15 gb al 35 gb geworden voor dezelfde prijs. Heel tevreden over de ontvangst, het enige dat ik mis is de MV app (dataverbruik opvolgen via Hey werkt totaal niet). Nog nooit geen nood gehad aan contact met de klantendienst

Volgende week komen ze internet installeren van Hey (€29/maand), ben benieuwd hoe dat gaat verlopen.
Laat hier weten als je wilt

Je kan hey bellen eh
Maar een abonnement voor je afsluiten aan dezelfde voorwaarden als op de website kan de telefonische klantendienst blijkbaar niet. Heb hen gisteren 3 keer gebeld om over te stappen van Orange naar hey!, maar dat kregen ze niet voor elkaar.

Maar een abonnement voor je afsluiten aan dezelfde voorwaarden als op de website kan de telefonische klantendienst blijkbaar niet. Heb hen gisteren 3 keer gebeld om over te stappen van Orange naar hey!, maar dat kregen ze niet voor elkaar.
Dat gedeelte heb ik idd gewoon via de website gedaan, wat enigszins logisch is. Is wss om via uw e-mail te werken. Iedereen kan zeggen via telefoon wat ie wilt...

Was er ook geen itsme vereist oid? Is ondertss al bijna jaar geleden. Mij gaat dat tel nr meer om, hey mijn simkaart werkt niet of andere technische problemen. Ik heb er in alle geval voor een inlichting gebeld. Dus ik ben niet zeker van die simkaart problemen, maar ik wou het nummer dus meegeven, je weet nooit.

Ps ik ben ook overgekomen van orange prepaid. Zoals gezegd heb ik het aanbod aangegaan via de website.

Iedereen kan zeggen via telefoon wat ie wilt...
Niet iedereen kan bellen met mijn nummer of kent mijn klantnummer. Als je bij het bestellen itsme wegklikt, staat er dat je telefonisch verder kan. Bij hoofdmerk Orange heb ik mijn abonnement heel vlot telefonisch kunnen regelen. Het is niet dat ze mij niet "kennen".
Was er ook geen itsme vereist oid?
Ja en dat weiger ik te gebruiken.

Biedt voor mij geen meerwaarde boven CSAM en is een extra aanvalsvector voor phishing. Heb er nog nooit écht nood aan gehad en als een bedrijf itsme toch wil opdringen, dan zal ik gewoon mijn conclusies trekken.
'k Begrijp ook niet dat ze CSAM niet gebruiken bij sommige bedrijven waar je u moet identificeren als particuliere klant. Ik vermoed dat de overheid zelf niet al te makkelijk is met implementatie van hun CSAM en dit niet graag openzet voor gebruik door commerciële bedrijven.

Ik ben Hey! klant geworden toen het een actie was 34 euro / maand "for life".

Nu zie ik dat het 29 euro is, ofwel 34 euro met een abonnement bij van 5 euro (15GB)...

Dus eigenlijk heb ik recht op gewoon een extra gsm abonnement, iemand ervaring of ze dit gewoon aanpassen voor bestaande klanten?

Terug
Bovenaan