Hey Telecom

Mijn vrouw zat een hele tijd bij Hey telecom. Echt een goede prijs. Ik betaalde manueel de factuur maar was dit 1 keer vergeten. 20 dagen later kreeg ik een mail met als titel 2e herinnering. Op je volgende factuur wordt 10 euro herinneringskosten aangerekend. Nooit een eerste herinnering gehad. Proberen de klantendienst te bereiken (gaat alleen via chat).
Hier hetzelfde bij mij vrouw. Geen eerste herinnering, tweede herinnering met het dreigement, maar op de eerstvolgende factuur geen herinneringskosten. Kunnen ze sowieso naar fluiten als ze niet kunnen bewijzen dat ze de eerste herinnering hebben verstuurd.

Hier hebben ze uiteindelijk na vier dagen ofzo gereageerd op mijn instagram bericht. De factuur zelf geldt zogezegd als eerste herinnering. Echt nog nooit van gehoord. Persoon zei dat, omdat we direct betaald hebben, er geen kosten zullen aangerekend worden. Ben toch weg in ieder geval :).

De factuur zelf geldt zogezegd als eerste herinnering. Echt nog nooit van gehoord.
Slaat uiteraard nergens op. Normaal gezien worden er wel degelijk eerste herinneringen uitgestuurd kort na de vervaldatum. Mijn vrouw is een administratieve chaoot, dus gebeurt hier af en toe wel eens.

Voor een responsieve klantenservice moet je zeker niet bij Hey zijn, maar ze zijn zo dirt cheap dat ik dat eigenlijk ook niet verwacht.

ik kan blijkbaar geen sms'en ontvangen. instellingen staan zoals in hun troublesolver staat. gsm al eens heropgestart.
Op deze manier gaan we ook geen klant blijven :p

Laatst bewerkt:
IMG_8702.png

Iemand de €0 optie al eens getest? - 15GB helaas wat weinig voor mij. 😆

Zucht, waarom heb ik dat nu weer niet gezien éh... Of was het een foutje? Op Black Friday / Cyber Monday zal ik zeker overal eens toereloeren.

Kan iemand mij zeggen voor hey telecom :

A) De M mobile (25gig voor 7 euro), ik vermoed dat het 7 euro blijft ipv 9 euro, want er staat min 2 euro for life op de producttegel op hun website...

Daarvoor wou ik vragen, wat als je in EU landen surft?

Ik wou dus vergelijking maken met :
B) de L mobile (80gig voor 14 euro)

Ik stel dus de vraag omdat er bij de L expliciet bijstaat : 20 euro buiten BE, in de EU.
Bij de M staat gewoon dat het geldig is voor BE en EU.

Mis ik de nuance ???

Ik zou het graag willen gebruiken voor mijn petekindje haar eerste gsm, maar snap het niet tegoei

Bij M hebt ge 25Gig. Dat is uw max, zowel in BE als roaming in EU. Ga je erover, betaal je bij.
Als je hey! 80 GB klant bent en je surft in de Europese Unie zal je verbruik afgetrokken worden van het EU Surfvolume, met een maximum van 25 GB. Als dit volume helemaal opgebruikt is zal je 0,002178 €/MB aangerekend worden tot je 60 € boven je abonnement bereikt. Daarna zal je op zoek moeten naar een WiFi verbinding. => dus binnen Be hebt ge uw 80GB, maar gaat ge de grens over wordt die herleid naar 25GB

Bij M hebt ge 25Gig. Dat is uw max, zowel in BE als roaming in EU. Ga je erover, betaal je bij.
Als je hey! 80 GB klant bent en je surft in de Europese Unie zal je verbruik afgetrokken worden van het EU Surfvolume, met een maximum van 25 GB. Als dit volume helemaal opgebruikt is zal je 0,002178 €/MB aangerekend worden tot je 60 € boven je abonnement bereikt. Daarna zal je op zoek moeten naar een WiFi verbinding. => dus binnen Be hebt ge uw 80GB, maar gaat ge de grens over wordt die herleid naar 25GB

Thx!!!

Mijn moeder krijgt een sms om te zeggen dat ze door haar abonnement (15 GB) zit deze maand.
Als ik inlog dan staat er dit, wat mij wel wat vreemd lijkt.

Wat is haar verbruik nu? 0,24 GB? Of is dat 0.24 GB boven haar abonnement?
Ook vreemd dat de verbruiksperiode loopt van 13/11/25 tot 13/1/26 :wtf:

Heeft iemand dit al eens voorgehad?

Mijn moeder krijgt een sms om te zeggen dat ze door haar abonnement (15 GB) zit deze maand.
Als ik inlog dan staat er dit, wat mij wel wat vreemd lijkt.

Wat is haar verbruik nu? 0,24 GB? Of is dat 0.24 GB boven haar abonnement?
Ook vreemd dat de verbruiksperiode loopt van 13/11/25 tot 13/1/26 :wtf:

Heeft iemand dit al eens voorgehad?
Misschien kreeg je moeder die sms enkele dagen geleden en zag ze pas het smsje vandaag? 😬
0,24 GB verbruikt van de 15 GB.

Periode gaat bij mij ook niet over kalendermaanden, ambetant, maar zo is het nu eenmaal...

De Hey! klantendienst begint me nu toch hard tegen te steken.
Ik heb al 2j 2 abonnementen bij hey en heb op 5 december nog 2 nummers overgedragen.
Het eerste nummer kwam van Orange, dus dit was na 1 dag al in orde.
Het tweede nummer komt van Jim mobile en na de nieuwe simkaart te hebben geactiveerd ben ik nog steeds aan het wachten totdat de verbinding wegvalt en de nummeroverdracht is uitgevoerd.
De nieuwe sim is blijkbaar al geactiveerd, maar mijn telefoonnummer is niet overgezet, de sim heeft nog steeds zijn originele telefoonnummer.
Ik meld dit via messenger en na 4 dagen krijg ik het antwoord dat de 2 sims toch werken en er dus geen probleem is. Dus ik leg het probleem nog eens uit en na weer 4 dagen wachten krijg ik exact hetzelfde antwoord 😡

Daarjuist dan eindelijk een 0800 nummer van de klantendienst gevonden en 3x wordt de lijn verbroken terwijl ik mijn uitleg probeer te doen.

Ik heb een gevoel dat dit nog lang gaat duren.....

Al enkele dagen zeer slecht of geen internet thuis, zowel vast als wifi niet.
Vrij snel contact via Facebook messenger, ze gingen er naar kijken, maar nog steeds geen antwoord. Nu net nog eens gestuurd via messenger.

Terug
Bovenaan