Hey Telecom

Wij zijn nu een 2 maand bij Hey! en komen van het OneUp van Telenet. Het enige merkbare verschil is dan ook het downloaden/updaten van games. Voor de rest merken wij hier geen verschil en nog geen problemen ondervonden.

Voor diegene die geïnteresseerd zouden zijn, registreer via deze link: https://www.heytelecom.be/nl/configurator-partnerships
Krijg je nog eens 10% extra korting bovenop de promotie.

Telenet doet precies zelfs geen moeite om eens contact op te nemen :D had dat gelijk wel verwacht als ge 13 jaar klant zijt ...

Je wordt hier in België nooit echt beloond door jarenlange klant te blijven. Beter profiteren van zoveel mogelijk promoties, ook al moet je daarvoor een switch doen.

Ik zag net het volgende bij Hey:

Van en naar het buitenland

Het abonnement hey! mobile S bevat onbeperkt bellen en sms/mms en 15 GB om te surfen in België.

In België kun je vanaf 15 GB blijven surfen buiten je abonnement voor 0,01 €/MB. In andere landen van de EU kun je surfen tot 15 GB voor 0,01 €/MB.

Ik wist zelfs niet dat het nog mocht om meer aan te rekenen voor mobiele data in andere EU landen t.o.v. in België. De inbegrepen data is dus enkel bruikbaar in België, waar dit bij andere providers bij mijn weten toch altijd in België en andere EU landen is.

Hier al weekje Hey op mijn gsm en vast internet,werkt allemaal voorlopig goed.
Maar voor mijn vrouw zitten we aan de 3e simkaart die toekomt en niet geactiveerd raakt. Zeer raar en vervelend.

Ook wel rare communicatie.
Opeens stond hier een technieker van Orange en belt die hun callcenter van u bent niet thuis, ik zeg nee want geen bevestigingsmail gekregen + niks gevraagd aan Orange.
Dan nieuwe afspraak gemaakt, terug Orange, zelfs modem van Orange. Beide simkaarten zijn ook gewoon Orange,...
Ook het adres op de brieven van de simkaarten met de hand geschreven ...

Mijn vrouw vindt het maar louche 😃

Ik zag net het volgende bij Hey:

Ik wist zelfs niet dat het nog mocht om meer aan te rekenen voor mobiele data in andere EU landen t.o.v. in België. De inbegrepen data is dus enkel bruikbaar in België, waar dit bij andere providers bij mijn weten toch altijd in België en andere EU landen is.

Bizar. Bij het abo van mijn zoon (5€/maand) staat dit:

1744353972497.png
1744354020427.png

Dus roaming toch ook inbegrepen.

Telenet doet precies zelfs geen moeite om eens contact op te nemen :D had dat gelijk wel verwacht als ge 13 jaar klant zijt ...
hiero ook niets na 9 jaar.

Maar wat kunnen ze doen? overal is het goedkoper en service even goed...

Ze kunnen moeilijk iets van de prijs afdoen, anders dreigt iedereen bij hen weg te lopen.
Hun monopoly days are over.

Ik betaal nu 63€ per maand bij telenet voor internet. Ik denk niet dat we iets speciaal doen met ons internet. Af en toe wat downloads en tv kijken via de apps en af en toe online gaming. Er is nu een promo voor 34€ bij Hey! :

• Tot 200 Mbps download*
  • 10 Mbps upload
  • Onbeperkt volume**
Ik veronderstel dat dit zeker voldoende is voor wat we nodig hebben? Kom ze dit zelfs installeren of doe je dit zelf? Is het gewoon de modem van telenet vervangen door die van Hey! of is dit ingewikkelder?

Ik betaal nu 63€ per maand bij telenet voor internet. Ik denk niet dat we iets speciaal doen met ons internet. Af en toe wat downloads en tv kijken via de apps en af en toe online gaming. Er is nu een promo voor 34€ bij Hey! :

• Tot 200 Mbps download*
  • 10 Mbps upload
  • Onbeperkt volume**
Ik veronderstel dat dit zeker voldoende is voor wat we nodig hebben? Kom ze dit zelfs installeren of doe je dit zelf? Is het gewoon de modem van telenet vervangen door die van Hey! of is dit ingewikkelder?

Je kan die zelfs aan 30€ krijgen en is op het telenet netwerk dus is identiek zelfde :)
Enigste verschil is dat je een orange router gaat hebben.

Wij zijn nu een 2 maand bij Hey! en komen van het OneUp van Telenet. Het enige merkbare verschil is dan ook het downloaden/updaten van games. Voor de rest merken wij hier geen verschil en nog geen problemen ondervonden.

Voor diegene die geïnteresseerd zouden zijn, registreer via deze link: https://www.heytelecom.be/nl/configurator-partnerships
Krijg je nog eens 10% extra korting bovenop de promotie.

Is er ergens een kortingscode?

Het enige dat suckt bij Hey! is hun app die quasi nooit werkt. Ik geraak er al 3 maanden gewoonweg niet meer op. En de klantendienst bereiken is onbegonnen werk.

Merci, overstap aangevraagd. Ben benieuwd, want zit al sinds mensenheugenis bij Telenet.

Als je op meer info en dan promotie klikt staat er wel het volgende:
30,1 €/maand in plaats van 39€/maand* for life

*Voor elke nieuwe klant geldt de prijs van 30,1 € per maand (in plaats van 39 €) for life. Dit is enkel beschikbaar voor alle bestaande hey!-klanten met een gsm-abonnement die zich abonneren op hey! Internet van 04/02/2024 t/m 30/04/2025. De installatie is gratis.

Raar geformuleerd wel. Na een paar keer lezen lijkt het altijd geldig te zijn voor nieuwe klanten en enkel tot eind april voor bestaande (mobile) klanten? 🤷‍♂️

Hier eerste factuur gekregen. +/- 65 euro ipv de 140 bij Telenet, ik ben content.

Terug
Bovenaan