Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
HL2 toegevoegd aan mijn library. Vroeger bij release nog gekocht maar die steamaccount ben ik kwijt geraakt na een accounthack en nooit meer kunnen recoveren.
En ook Alyx aangekocht aangezien ik vorige maand mijn eerste VR bril (Meta Quest3) heb aangeschaft en deze overal als een must play naar voor komt.

Wel, ik dus Black Mesa gekocht.Zalig toch. Net geclaimd en aan het spelen, pure nostalgie dit.
En die game staat 20 jaar later nog steeds als een huis.
Voor de goede orde, ik heb het wel over Half-Life 2. De eerste heb ik toen ook gespeeld maar die zou nu iets te gedateerd zijn.Wel, ik dus Black Mesa gekocht.
Amai ik sta versteld van mezelf dat ik vroeger zoveel "geduld" had.... Game is ook immens groot vind ik, en zoals gezegd dus: die marines lopen heel snel heen en weer, , haast onmogelijk die te raken. Ik begin zelfs te vermoeden dat er iets aan mijn PC of settings scheelt....
Ik zou hem toch graag (opnieuw) uitspelen. Ik weet nog dat die buitenlevels, buiten het complex, dus in de Nevada woestijn, echt prachtig waren.
Die space levels vond ik dan weer erg irritant .
Gelukkig kan je level per level kiezen te spelen, zonder hem te hebben uitgespeeld.
Da's gewoon vadertje tijd. Komt voor ons allen.die marines lopen heel snel heen en weer, , haast onmogelijk die te raken. Ik begin zelfs te vermoeden dat er iets aan mijn PC of settings scheelt....
Maar het dwaze is:Da's gewoon vadertje tijd. Komt voor ons allen.
Je zal genieten van alyx. Heb sinds kort ook de quest 3 en dit is echt geen miskoop geweest. Ondertussen al een headstrap + battery en controller straps aangekocht.

Kan je aan de quest 3 een extra batterij hangen? hoeveel langer gaat ie dan mee?
Idd dat gevoel kan ik mij ook nog herinneren. Was boos dat ik Steam moest installeren, want wie gaat dat in de toekomst nog gebruiken.![]()

R* Social Club start gewoon op als je een spel speelt. Af en toe krijg ik een melding bij het behalen van een achievement, maar verder gebruik ik dat niet. Speel hun spellen alleen in singleplayer, dus toegevoegde waarde nihil.Idd dat gevoel kan ik mij ook nog herinneren
zelfde bij Gta 4 en Max payne 3: social club van rockstar. Wordt dat eigenlijk nog gebruikt?
En EA launcher bij command & conquer games....
want toch wel irritant, al die extra zaken.

Of gewoon native op Quest.Je kan HL2 volledig in VR spelen met een mod en het werkt echt héél héél goed!
Echt een aanrader!
Ik ervoer de marines inderdaad ook een stuk moeilijker dan in het origineel. In kleine groepjes niet zo'n probleem, maar er zaten toch enkele vrij pittige stukken in.Wel, ik dus Black Mesa gekocht.
Amai ik sta versteld van mezelf dat ik vroeger zoveel "geduld" had.... Game is ook immens groot vind ik, en zoals gezegd dus: die marines lopen heel snel heen en weer, , haast onmogelijk die te raken. Ik begin zelfs te vermoeden dat er iets aan mijn PC of settings scheelt....
Ik zou hem toch graag (opnieuw) uitspelen. Ik weet nog dat die buitenlevels, buiten het complex, dus in de Nevada woestijn, echt prachtig waren.
Die space levels vond ik dan weer erg irritant .
Gelukkig kan je level per level kiezen te spelen, zonder hem te hebben uitgespeeld.
yupis half life black mesa de beste manier om de eerste te spelen als je die nog nooit hebt gespeeld?
) , ik wist het nog van in 1999: dat zijn hatelijke levels. Alsook die eindbaas.
Oh, hoe kom het? Welke problemen heb je dat het niet lukt?Ik heb HL:A nog niet kunnen uitspelen zonder god mode, jef chapter heb k moeten skippen, lukte mij gewoonweg niet