Hλlf-Life

So how's everyone doing? Mijn rationele zelf zegt me dat als Valve iets aankondigt het eerder de release van Deadlock zal zijn but...
hopium.gif

Zot dat de eerste keer dat we geruchten hoorden van HL3s release ondertussen 18 jaar geleden is. Het gerucht is volwassen geworden. 😅

De HL subreddit staat al paar dagen gloeiend heet. Just imagine;

Anyway, guess Im watching the VGAs tonight. 🤡

Belooft!

"We all go crazy" ja dat gaat sowieso gebeuren of er nu iets van HL nieuws komt of niet. :p Maar het einde van HL Alyx toonde aan dat ze Episode 2 en diens cliffhanger (ok niet echt ne cliffhanger but you know what I mean) nog niet vergeten zijn.

Ik geloof het pas als ik het zie. Maar tis nu al een hele tijd dat die geruchten best groot zijn. En als je ziet dat men na 15 jaar nog met een vervolg op STALKER is gekomen dan kan het mss even goed nu wel raak zijn en uiteindelijk ook een HL3.

Allez ik zal toch eens HL moeten spelen. Ik meen dat ik er ooit aan begonnen ben op een pirated copy maar kan me eig niets van het spel herinneren. Ben niet zeker of ik het verder dan lvl 1 (werkt het met levels?) geraakt ben.

Allez ik zal toch eens HL moeten spelen. Ik meen dat ik er ooit aan begonnen ben op een pirated copy maar kan me eig niets van het spel herinneren. Ben niet zeker of ik het verder dan lvl 1 (werkt het met levels?) geraakt ben.
Half Life 2 was in ieder geval met chapters. Waarbij 6 mss wel de plezantste was ;)

Mijn rationele zelf zegt me dat als Valve iets aankondigt het eerder de release van Deadlock zal zijn but...

Dit dus, we zitten in een periode van heel veel HL related nieuwtjes door de anniversary en iedereen loopt daardoor wat op de tippen van z’n tenen. De fans willen Episode 3 of HL3 maar dat zie ik niet gebeuren. Als ze het verhaal wouden afronden hadden ze dit perfect in HLA kunnen doen maar ze besloten om toch iets volledig anders uit te werken.

Ik vermaak me ondertussen wel verder met HLA, al hoop ik snel van Jeff af te zijn :unsure:

On vera…

Ik zit niet meer te wachten op Epi 3 of HL³. Tis te lang.

Is hetzelfde geweest bij mij met Kingdom Hearts 3. Het duurde gewoon te lang sinds het 2e deel. Life goes on.

Heb je HLA al gespeeld? Voor mij nog steeds de meest mindblowing game ervaring van de laatste jaren. Just when you think you are out they pull you back in. :woohoo:

Ook meer en meer geruchten over Deckard, hun next gen VR HMD. Kdacht dat ze het niet zouden aandurven HL3 voor VR te make maar Deckard gaat sowieso ook met een flagship title gelanceerd moeten worden. 🤞

Nu nog een ander rumor met enkele gegronde details is dat ze bezig zijn met een application layer die het zou toelaten alle flat games op steam in VR te spelen. Waardchijnlijk eerder in stereoscopic 3D op IMAX scherm en niet full immersion (alhoewel uevr laat zien dat die mogelijkheid er is) maar misschien dan met HL als flagship demonstrator die zowel in 2d als in VR speelbaar zou zijn?

A man can dream. :biglaugh:

Gabe zou Gabe nie zijn als t idd een andere aankondiging wordt dan iedereen denkt. Maja soit, ik zie t morgenochtend wel ofzo wa het geworden is.

Helaas pindakaas zelfs geen deadlock 😅
Die nieuwe sci-fi titel van naughty dog met score door Reznor en Ross is wel een mooie troostprijs.

Net gedaan met Half-Life 2: Episode 2.

Fantastische games toch, wel veel meer humor in Episode 2 dan in de voorgaande 2, die Magnussen is zalig.

Laatste missie was wel serieus pittig.

Alyx in VR nooit gespeeld, zou ergens een bril moeten huren indien ik die zou willen spelen.

Net gedaan met Half-Life 2: Episode 2.

Fantastische games toch, wel veel meer humor in Episode 2 dan in de voorgaande 2, die Magnussen is zalig.

Laatste missie was wel serieus pittig.

Alyx in VR nooit gespeeld, zou ergens een bril moeten huren indien ik die zou willen spelen.
Zeker de moeite waard om Alyx te spelen. Echt een visueel pareltje, zo ongelooflijk immersief, en een volwaardig verhaal die iets extras toevoegt aan Episode 2. Zeker doen!

Heb zelf zin om het alweer te spelen, Metro Awakening heeft de motivatie opnieuw aangewakkerd. :D

Terug
Bovenaan