Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Half Life 2 was in ieder geval met chapters. Waarbij 6 mss wel de plezantste wasAllez ik zal toch eens HL moeten spelen. Ik meen dat ik er ooit aan begonnen ben op een pirated copy maar kan me eig niets van het spel herinneren. Ben niet zeker of ik het verder dan lvl 1 (werkt het met levels?) geraakt ben.

Mijn rationele zelf zegt me dat als Valve iets aankondigt het eerder de release van Deadlock zal zijn but...

Nope, heb niets van VR liggen en zegt me ook nietsHeb je HLA al gespeeld? Voor mij nog steeds de meest mindblowing game ervaring van de laatste jaren. Just when you think you are out they pull you back in.![]()

Mij zei dat ook niets; tot ik Alyx speelde…Nope, heb niets van VR liggen en zegt me ook niets![]()
Moet je echt toch is een kans geven hoor. Is eigenlijk met niets te vergelijken.Zeker de moeite waard om Alyx te spelen. Echt een visueel pareltje, zo ongelooflijk immersief, en een volwaardig verhaal die iets extras toevoegt aan Episode 2. Zeker doen!Net gedaan met Half-Life 2: Episode 2.
Fantastische games toch, wel veel meer humor in Episode 2 dan in de voorgaande 2, die Magnussen is zalig.
Laatste missie was wel serieus pittig.
Alyx in VR nooit gespeeld, zou ergens een bril moeten huren indien ik die zou willen spelen.