Hλlf-Life

Dat is hier precies een sekte vol believers.

Ik raad iedereen momenteel ten stelligste aan weg te blijven van de Half-Life subreddit. De Game Awards en 2025 no show heeft velen compleet gebroken. 😆 De hoopvolle sfeer is er een beetje omgeslagen. Tussen de gebruikelijke hopium en copium posts vind je nu ook heel wat pure wanhoop en schizofrene mental breakdown slop terug.

mf6br7r4x47g1.jpeg

fw20ka4eub7g1.jpeg

ne5d3p0d2v6g1.jpeg

mejwpstvn67g1.png

Naast AI bedrijven die de DRAM crisis veroorzaakten is ook megaman die de announce kaapte kop van jut.

Wat een verschil met 6 dagen geleden;
😂

De HL sub; How it went vs How it's going
lthqcl5kec7g1.jpeg

thisisfine.jpg

Half life legacy is ook released vorige week, is een modded versie die gratis is op steam voor half life owners.
Vooral QOL mods, spel is de originele versie.

Alsook controller ondersteuning en steam achievements.

Als ze HL3 willen aankondigen, lijkt mij dat toch ook logisch om dat te doen op een moment dat je daar je nieuwe hardware (gigantisch) mee kan promoten.

Was dat bij de Index eigenlijk ook zo? Of liep die qua release niet gelijk met HL: Alyx?

Als ze HL3 willen aankondigen, lijkt mij dat toch ook logisch om dat te doen op een moment dat je daar je nieuwe hardware (gigantisch) mee kan promoten.

Was dat bij de Index eigenlijk ook zo? Of liep die qua release niet gelijk met HL: Alyx?
Liep niet gelijk, de Valve Index was gereleased op 28 juni 2019, Half-Life Alyx pas op 23 maart 2020, meer dan een halfjaar later. Echter kon ieder met een Valve Index Alyx gratis krijgen, en Alyx was ook gebundeld met Valve Index na de release van Alyx.

Ik heb gisteren Half-Life 2: Survivor gespeeld! Japanse arcade versie van HL2. Wist zelfs niet dat die bestond.

Over de ervaring zelf kan ik heel kort zijn: gruwelijk 😋

Misschien niet de juiste plaats om de vraag te stellen maar als ik mij een Quest 3 zou kopen kan ik daar dan Alyx op spelen?
Of misschien toch beter wachten op de nieuwe Valve VR bril?

Terug
Bovenaan