Hλlf-Life

Voor mij mogen ze morgen ook Portal 3 mogen aankondigen, samen met HL3…
Al vrees dat ze een fobie voor het cijfer 3 hebben.
Carrément spin off op de reeks mss?

En ik begin er dit W/E aan. Heb even een nieuwe headset besteld om mee te zijn met de experience.

Black Mesa is al gekocht aan <5€, maar misschien begin ik toch best met portal. Ben eigenlijk geen shooter held... Kan je deze games met controller spelen eigenlijk? Of hoe doen jullie dit?

Tegenwoordig ben ik te tam om achter mijn bureau te zitten en speel ik al mijn shooters met controller. M+kb is ook gewoon zo makkelijk, maar zie ze eens mikken met een controller en ze raken alleen maar lucht. Perfect speelbaar dus met controller.

Als het te los of strak aanvoelt eens kijken bij steam control profiles om eventueel iets bij te leren. Meestal is de populairste de meest gewenste manier om te spelen. Ik moet nagenoeg altijd auto aim afzetten en analogue sensitivity zowel horizontaal als verticaal verdubbelen.

Maar zowel Half Life als Portal zijn geen gek moeilijke games. Portal heeft denk ik geen moeilijkheidsgraad als'k me goed herinner, en Half Life hard = normal. En de eeuwige "ez option" van PC is ook aanwezig, quicksave.

Een uurtje of 2 gespeeld black mesa, maar ik zit wa vast, ik vermoed dat da normaal is en dat ge uwe weg moet zoeken, maar GEEN spoilers aub... Ik vind het so far echt de max wel.

Haha de treinrit richting je werkplek heb je er dus al opzitten. Ik begon de thread er nog mee
Good morning, and welcome to the Black Mesa Transit System. This automated train is provided for the security and convenience of the Black Mesa Research Facility personnel. The time is eight-forty seven A.M. Current outside temperature is - ... - Thank you, and have a very safe, and productive day.
Legendary opener. :feelsgood:

En yeah, het is dan wel een moderne remake maar (gelukkig) geen flashy indicators of blinkende knoppen en deuren die aanwijzen naar waar je juist moet of wat je moet doen dus soms is het inderdaad wel een beetje zoeken. Er zitten ook effectief wel een paar puzzel achtige segmenten in dus soms ga je naast knallen toch ook even moeten peinzen.

Have fun!

Haha de treinrit richting je werkplek heb je er dus al opzitten. Ik begon de thread er nog mee

Legendary opener. :feelsgood:

En yeah, het is dan wel een moderne remake maar (gelukkig) geen flashy indicators of blinkende knoppen en deuren die aanwijzen naar waar je juist moet of wat je moet doen dus soms is het inderdaad wel een beetje zoeken. Er zitten ook effectief wel een paar puzzel achtige segmenten in dus soms ga je naast knallen toch ook even moeten peinzen.

Have fun!
Ik vond alle dingen wel so far, maar zat even vast na 2 uur in beweging te zijn, en dus morgen nog wat exploren. Ik wil geen spoilers opzoeken, dus zal ik eens out of the box moeten denken

En i like the vibe, de details, was echt een beleving thus far. Je wordt ergens in gedropt, en gaandeweg met details leer je meer van wat er gaande is.

Heb black mesa ook gekocht, heb half life 1 niet in mijn bibliotheek. Dus ga die eens spelen. Maar heb nu een aantal single player games. Kom de winter wel door, samen met BF6.

18585.jpg

Gelukkig is reddit er met de laatste updates.

De Black Mesa remake is nu in korting. Begin daar maar. Ik verwacht dat ge tegen zondag in de woestijn zit. Hup!
Ik peis dat ik er niet zo ver vanaf zat, totdat ze hier het lumineuze idee hadden van een oud wafelijzer in te steken... Zonder iets te laten weten. Morgen zal ik eens zien of er nog save files voorhanden zijn...

5 jaar geleden met de launch van Half-Life Alyx betaalde Gabe Newell de upstart Rocket Lab om een titanium 3d print van Gnome Chompski in baan rond de aarde te injecteren waarna hij een bedrag aan een nieuw zeelands kinderziekenhuis doneerde voor elke viewer die naar de live stream ervan keek. De Missie droeg toen de naam "Return to Sender" ter ere van onze Little Rocket Man.

1765173800614.png

De legendary HL2e2 achievement.

Well... Morgen lanceert Rocket Labs een electron rocket op een missie voor JAXA die een naam draagt die een bel doet rinkelen.

8o1589hoju5g1.jpg

Met andere woorden morgen nog maar is wachten op een HLX announcement. :woohoo:

Well... Morgen lanceert Rocket Labs een electron rocket op een missie voor JAXA die een naam draagt die een bel doet rinkelen.

8o1589hoju5g1.jpg

Met andere woorden morgen nog maar is wachten op een HLX announcement. :woohoo:

oh god, kunnen we de boel hier niet op slot doen, het loopt uit de hand. :lol:

1itoun.jpg

Terug
Bovenaan