Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Next up; annual rendezvous with disappointment at the game awards! 
En? Is het al uit? Het is december!Valve sluit nu voor de feestdagen zijn deuren dus het zal precies toch eerder december worden?Next up; annual rendezvous with disappointment at the game awards!
![]()
Ok deze is nog niet echt overgewaaid naar Europa maar toch; Happy hollidays y'all!
![]()
en laat het smaken ;p
Het wordt op de game awards aangekondigdEn? Is het al uit? Het is december!

NeeE3?? Bestaat dat nog?
En? Is het al uit? Het is december!
NeeE3?? Bestaat dat nog?

Dit dus. Hoewel ik denk dat de meeste mama’s geen €700+ gaan neerleggen voor dat ding te kopen (volgens geruchten)Is Valve momenteel niet bezig met die Steam Machine die gereleased wordt in de eerste helft van 2026? Zou het dan niet extreem logisch zijn om hun flagship game en hun console-ding samen uit te brengen? Dan lijkt het me nu de moment om dat aan te kondigen. Anders kopen hopen mama's ondertussen een Switch 2 of PS5 voor hun kroost voor kerst.
Lijkt inderdaad de spijtige ambitie te blijven. Het Apple publiek najagen die van hun madam geen console of PC naast hun tv mogen zetten omdat het er niet uitziet.. maar da schattig kubuske gaat er nog met door.Dit dus. Hoewel ik denk dat de meeste mama’s geen €700+ gaan neerleggen voor dat ding te kopen (volgens geruchten)
Ge kunt altijd uw console(s) in uw tvmeubel zettenLijkt inderdaad de spijtige ambitie te blijven. Het Apple publiek najagen die van hun madam geen console of PC naast hun tv mogen zetten omdat het er niet uitziet.. maar da schattig kubuske gaat er nog met door.

Vind dat toch wel veel geld aangezien je in de een ps5 pro kon op de kop tikken voor 699 in de Black Friday sales. Ok het is dan wel geen pc maar de hardware is beter. Moest het meer in de buurt van de 500 euro liggen dat zou beter zijn.Dit dus. Hoewel ik denk dat de meeste mama’s geen €700+ gaan neerleggen voor dat ding te kopen (volgens geruchten)
Wordt toch ruimschoots gecompenseerd door de goedkopere games, niet?Vind dat toch wel veel geld aangezien je in de een ps5 pro kon op de kop tikken voor 699 in de Black Friday sales. Ok het is dan wel geen pc maar de hardware is beter. Moest het meer in de buurt van de 500 euro liggen dat zou beter zijn.