Hλlf-Life

Nog 2 dagen kans op morgen want daarna gaat Valve dicht tot na thanksgiving.

XCwGUPv.jpeg

any second now! Just gotta keep hitting F5.

Valve sluit nu voor de feestdagen zijn deuren dus het zal precies toch eerder december worden? 😅 Next up; annual rendezvous with disappointment at the game awards! 🍻

WxmMkcF.jpeg

Ok deze is nog niet echt overgewaaid naar Europa maar toch; Happy hollidays y'all!
KTZ4OEo.jpeg

en laat het smaken ;p

Valve sluit nu voor de feestdagen zijn deuren dus het zal precies toch eerder december worden? 😅 Next up; annual rendezvous with disappointment at the game awards! 🍻

WxmMkcF.jpeg

Ok deze is nog niet echt overgewaaid naar Europa maar toch; Happy hollidays y'all!
KTZ4OEo.jpeg

en laat het smaken ;p
En? Is het al uit? Het is december!

Is Valve momenteel niet bezig met die Steam Machine die gereleased wordt in de eerste helft van 2026? Zou het dan niet extreem logisch zijn om hun flagship game en hun console-ding samen uit te brengen? Dan lijkt het me nu de moment om dat aan te kondigen. Anders kopen hopen mama's ondertussen een Switch 2 of PS5 voor hun kroost voor kerst.
Als we er nu niks van horen, betekent het dat de game nog niet in een ver genoeg stadium zit om te promoten, en dan zal het dus nog wel minstens een paar maand zijn na de feestdagen, tot het einde van het fiscaal jaar nadert.

Laatst bewerkt:
Is Valve momenteel niet bezig met die Steam Machine die gereleased wordt in de eerste helft van 2026? Zou het dan niet extreem logisch zijn om hun flagship game en hun console-ding samen uit te brengen? Dan lijkt het me nu de moment om dat aan te kondigen. Anders kopen hopen mama's ondertussen een Switch 2 of PS5 voor hun kroost voor kerst.
Dit dus. Hoewel ik denk dat de meeste mama’s geen €700+ gaan neerleggen voor dat ding te kopen (volgens geruchten)

Dit dus. Hoewel ik denk dat de meeste mama’s geen €700+ gaan neerleggen voor dat ding te kopen (volgens geruchten)
Lijkt inderdaad de spijtige ambitie te blijven. Het Apple publiek najagen die van hun madam geen console of PC naast hun tv mogen zetten omdat het er niet uitziet.. maar da schattig kubuske gaat er nog met door.

Vind dat toch wel veel geld aangezien je in de een ps5 pro kon op de kop tikken voor 699 in de Black Friday sales. Ok het is dan wel geen pc maar de hardware is beter. Moest het meer in de buurt van de 500 euro liggen dat zou beter zijn.

Vind dat toch wel veel geld aangezien je in de een ps5 pro kon op de kop tikken voor 699 in de Black Friday sales. Ok het is dan wel geen pc maar de hardware is beter. Moest het meer in de buurt van de 500 euro liggen dat zou beter zijn.
Wordt toch ruimschoots gecompenseerd door de goedkopere games, niet?

Probleem is dat het een heel slechte tijd is voor hardware. De PS5 en xbox zijn deze generatie ook al duurder geworden ipv goedkoper. AI datacenters kopen alles op van GPUs tot SSDs en HDDs maar vooral RAM lijdt momenteel enorm onder de door AI giants veroorzaakte schaarste. Voor 500 euro heb je 2 ram latjes die je een een jaar geleden nog voor 100 euro op de kop kon tikken en naar verwachting gaat dit zelfs enkel nog erger worden.
Op tweakers kan je prijsgrafieken checken;
1764631330166.png

insane. 😅

Als je op pc parts picker zelf een steam machine met gelijkaardige specs samen stelt zit je zelfs vandaag al over de 1000 euro. Ook een probleem is dat het effectief een open pc is en dat je er dus eender wat op kan installeren inclusief windows. Als ze met verlies verkopen gaan niet enkel gamers geinteresseerd zijn maar iedereen inclusief bedrijven. Het is ook daarom dat Playstation destijds afstapte van de mogelijkheid om linux te kunnen installeren omdat ze dat verlies niet willen slikken voor mensen die ze als computers gebruiken zonder Playstation games aan te kopen. Men verwacht ook dat de PS en XBOX nog verder in prijs gaan stijgen en dat de volgende console generatie uitgesteld zal worden. Thanks AI! :hurrr:

Laatst bewerkt:
Haha, door deze thread beseft dat ik eigenlijk nooit portal 2 gespeeld heb. Wel de eerste, en alle half lifes en teamfortressen.

Net gekocht voor 7 eurokes op steam, daarmee ga ik me misschien bezig kunnen houden tot HL3 er is.

#hopium

Terug
Bovenaan