Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Probleem is dat het een heel slechte tijd is voor hardware. De PS5 en xbox zijn deze generatie ook al duurder geworden ipv goedkoper. AI datacenters kopen alles op van GPUs tot SSDs en HDDs maar vooral RAM lijdt momenteel enorm onder de door AI giants veroorzaakte schaarste. Voor 500 euro heb je 2 ram latjes die je een een jaar geleden nog voor 100 euro op de kop kon tikken en naar verwachting gaat dit zelfs enkel nog erger worden.
Op tweakers kan je prijsgrafieken checken;![]()
RAM prices have increased '500%,' PC builder claims — CyberPowerPC announces price hikes in U.S. and UK starting December 7
The RAM situation is going from bad to worse.www.tomshardware.com
Bekijk bijlage 46166
insane.
Als je op pc parts picker zelf een steam machine met gelijkaardige specs samen stelt zit je zelfs vandaag al over de 1000 euro. Ook een probleem is dat het effectief een open pc is en dat je er dus eender wat op kan installeren inclusief windows. Als ze met verlies verkopen gaan niet enkel gamers geinteresseerd zijn maar iedereen inclusief bedrijven. Het is ook daarom dat Playstation destijds afstapte van de mogelijkheid om linux te kunnen installeren omdat ze dat verlies niet willen slikken voor mensen die ze als computers gebruiken zonder Playstation games aan te kopen. Men verwacht ook dat de PS en XBOX nog verder in prijs gaan stijgen en dat de volgende console generatie uitgesteld zal worden. Thanks AI!![]()
Still no cake thoughGlados is still alive
#sarcastic selftest, complete![]()

Top games!!Glados is still alive

Hier, dan kunt ge uwe cake zelf maken :Still no cake though![]()
Ideaal voor de komende feestdagenHier, dan kunt ge uwe cake zelf maken :
![]()
Portal Cake
Fictional food recipes inspired by games, movies, books and television.www.geekychef.com
Glados is still alive
Nu wel eens een serieuze vraag hier, ik ken niks af van het portal/half life universum.Ik wou dat ik Portal 2 ook nog eens voor de eerste keer kon beleven! Wat een topper was dat zeg.
Portal en zeker portal 2 zijn nu nog steeds twee toptitels die niks van hun glans kwijt zijn.Nu wel eens een serieuze vraag hier, ik ken niks af van het portal/half life universum.
Kan je hier als leek instappen, en zijn er dingen die je eerst moet spelen? Ik heb nu een pc die het in principe kan trekken, en portal 2 is al van 2011 zie ik... Houdt dit kwalitatief stand ivm moderne games?
En ook, heb je VR headset nodig voor sommige van deze titels uit de reeks?

)Moest je willen dan kan je altijd ‘the orange box’ nog ergens proberen te vinden.Kan ik bundel kiezen met korting van bovenstaande lijst? HL En portal games incl remake, maar al die andere titels zeggen mij minder... Die bundel van 117 euro ofzo iets...
Tenzij dat alle valve games de moeite zijn?
Dus in volgorde te spelen best, en starten met die fan remake best..? Zou ik daarmee starten en zien of het iets voor mij is, want ik ben een notoire niet finisher van games. Mijn aandacht/goesting is vaak snel weg.Portal en Half-Life hangen maar heel los aan elkaar dus die kan je gerust spelen zonder kennis van de andere games.
In principe kan je zelfs Half-Life 2 en Portal 2 spelen zonder de eerste games gespeeld te hebben maar dan ga je toch wel heel wat details missen dus best gewoon in volgorde. Zijn allemaal nog steeds enorm de moeite.
De Half-Life episodes zijn wel een rechtstreeks vervolg op HL2 dus daar zou ik zeker niet aan beginnen zonder eerst HL2 gespeeld te hebben.
Just play 'em all!
1) Half-Life of Black Mesa (een fanmade remake met hedendaagse graphics)
2) Half-Life: Opposing Force (optioneel, uitbreiding op Half-Life vanuit het standpunt van de military clean up crew)
3) Half-Life: Blueshift (optioneel, uitbreiding op Half-Life vanuit het standpunt van een Black Mesa security guard)
4) Half-Life: Decay (optioneel, designed for co-op vanuit het standpunt van 2 Black Mesa wetenschappers)
5) Half-Life 2
6) Half-Life 2: Episode 1
7) Half-Life 2: Episode 2
8) Half-Life: Alyx (must play VR titel, prequel op HL2 die toch erna dient gespeeld te worden want ook sequel.)
Portal 1 en 2 kan je in feite eender wanneer spelen. Zitten enkele leuke connecties in met Half-Life maar niets noodzakelijk voor de verhaallijn van de andere games.
dus dan gaat die bundel sowieso in korting. 
Portal 3 als co-op in VR. Dat zou de max zijnVoor mij mogen ze morgen ook Portal 3 mogen aankondigen, samen met HL3…
Al vrees dat ze een fobie voor het cijfer 3 hebben.