iamhollywood
Well-known member
Edit Crew: dit topic is afgesplitst uit een ander topic, over seks in de relatie.
En het is al een wonder dat je naast uw werk, kinderen en weinig slaap uw huishouden rond krijgt.
Ik deed vroeger best wat sport: verschillende groepslessen per week, uren op pad met de koersfiets en personal training. Ik zie niet hoe ik met een baby nog op mijn koersfiets geraak, overweeg hem te verkopen. Enige beweging die overblijft is wekelijks 1 groepsles, een sessie bij de personal trainer (de baby gaat mee) en wandelen bij droog weer. Mijn vriend gaat 1 keer per week gaan paddelen en hoopt af en toe zondags nog eens op zijn koersfiets te geraken.
En ik denk dan soms: ‘ik heb genoeg materiaal en ken genoeg oefeningen, ik sport thuis wat’, maar zodra de baby slaapt is het lopen om de vele wasjes rond te krijgen, eten op tafel te toveren en alle admin te verwerken
.
Een zwangerschap is hoe dan ook een aanslag op uw lichaam :/.
Omdat met klein kinderen je simpelweg geen tijd hebt om uren in te fitness te kruipen :/. Voor elke hobby moet je met elkaar afstemmen wie bij de kinderen blijft, beiden partners willen een hobby blijven uitoefenen.Los van dit topic heb ik soms gevoel dat vrouwen veel seks willen, eens ze hun kinderen hebben waar ze het voor doen. En dan mag de man op zijn kin kloppen ik wil niet veralgemenen. Dat is ook zo met uiterlijk eens ze ne vaste man hebben boeit het hen soms niet zozeer om nog goed uit te zien voor de partner. Als ik mis ben mogen jullie het ook zeggen...
En het is al een wonder dat je naast uw werk, kinderen en weinig slaap uw huishouden rond krijgt.
Ik deed vroeger best wat sport: verschillende groepslessen per week, uren op pad met de koersfiets en personal training. Ik zie niet hoe ik met een baby nog op mijn koersfiets geraak, overweeg hem te verkopen. Enige beweging die overblijft is wekelijks 1 groepsles, een sessie bij de personal trainer (de baby gaat mee) en wandelen bij droog weer. Mijn vriend gaat 1 keer per week gaan paddelen en hoopt af en toe zondags nog eens op zijn koersfiets te geraken.
En ik denk dan soms: ‘ik heb genoeg materiaal en ken genoeg oefeningen, ik sport thuis wat’, maar zodra de baby slaapt is het lopen om de vele wasjes rond te krijgen, eten op tafel te toveren en alle admin te verwerken
.Een zwangerschap is hoe dan ook een aanslag op uw lichaam :/.
Laatst bewerkt door een moderator:

.