Dat was toch die die ze eerst uit de nationale ploeg hebben geknikkerd?
Omwille van “verjonging”?
Samen met Hendrickx denk ik maar ze mogen blij zijn dat die terug meedoen want grote meerwaarde vind ik.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat was toch die die ze eerst uit de nationale ploeg hebben geknikkerd?
Mijn knieën kunnen getuigen dat je op een waterveld ook brandwonden door glijden kan oplopen.Ze spelen tegenwoordig altijd op zo'n waterveld:
De grootste voordelen van een waterveld zijn de snelheid en consistente rollen van de bal. Brandwonden door vallen of glijden zijn op deze ondergrond ook verleden tijd.
Omdat hij uit vorm wasDat was toch die die ze eerst uit de nationale ploeg hebben geknikkerd?
De Vlaamse commentatoren waren disrepectvol naar de Japanse vrouwen. Alsof die niets konden.Wat een storende commentaar tijdens de match tegen Japan.
3 - bros gewonnen en alsnog 'Ja toch, nee hoor het was geen schitterende wedstrijd'.
Kan daar niet zo goed tegen, die negatieve commentaar van achter een micro. 3-0 is 3-0.
Ik heb ze niet gezien, maar hoogte van het schot kan een reden zijn om een PC toe te kennen. Dat valt dan onder gevaarlijk spel.Hoe zit dat met die strafcorners?
Daarnet die twee van India waarbij keeper die perfect buiten doel houdt en toch krijgen ze een nieuwe.
Heeft dat met de hoogte van het schot te maken?
Hoe zit dat met die strafcorners?
Daarnet die twee van India waarbij keeper die perfect buiten doel houdt en toch krijgen ze een nieuwe.
Heeft dat met de hoogte van het schot te maken?
Daar is al veel discussie over geweest op het voetbal forum en ik ben/was daar redelijk tegen, maar ik merkte nu op dat het eigenlijk enkel maar is bij scheidsrechterlijke beslissing of strafcorners, voor de rest gaat de tijd gewoon door als ie buiten is of bij gewone fouten... Daar kan ik echt wel mee leven @Hans MolemanBij voetbal gewoon de tijd stilleggen als het spel stil ligt zou toch ook correcter zijn. Hockey is eigenlijk wel leuk om naar te kijken, er wordt meer gescoord als in voetbal en het duurt zo lang niet.

In voetbal kan je scoren van overal op het veldLol. Je kan uw keeper uitwisselen voor een extra veldspeler.
Ik wil dit zien in voetbal. Net als de vliegende wissels. Het zou het aantrekkelijker maken.
Voeg daar voor mij maar bij, stilstaande klok als bal buiten is laatste 5 minuten ofzo. Geeft een extra dynamiek en tactiek aan de sport.Daar is al veel discussie over geweest op het voetbal forum en ik ben/was daar redelijk tegen, maar ik merkte nu op dat het eigenlijk enkel maar is bij scheidsrechterlijke beslissing of strafcorners, voor de rest gaat de tijd gewoon door als ie buiten is of bij gewone fouten... Daar kan ik echt wel mee leven @Hans Moleman![]()

Nee was een PC die door belgie gespeeld werd en door de indische keeper werd tegengehouden, belgen kregen er zo 2 terug.Ik heb ze niet gezien, maar hoogte van het schot kan een reden zijn om een PC toe te kennen. Dat valt dan onder gevaarlijk spel.
Ah ok, deze comment niet gezien toen ik die hierboven nog reageerde.Was volgens mij omdat die bal erna tegen de voet of het been van een Indische verdediger kwam.
Had ook geen idee maar mss omdat je de bal niet terug in spel mag duwen of toch niet dat die terug opbotst?Nee was een PC die door belgie gespeeld werd en door de indische keeper werd tegengehouden, belgen kregen er zo 2 terug.
In hockey toch ook?In voetbal kan je scoren van overal op het veld
Gaat dus niet werken
.